Gå til innhold

litt blod og mørk utflod. farlig??

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Setter stor pris på erfaringer her, er litt bekymret! Jeg er 9+3 uker, og de siste 4 dagene har jeg hatt mørk brun/svart utflod, og av og til med litt friskt blod. Det er ikke mye, bare blodspor, men kjenner at jeg bekymrer meg for det. Har en datter fra før, og hadde ikke noe sånt forrige gang jeg gikk gravid. burde jeg kontakte lege for tidlig ul? Er dette god nok grunn til å få det?

noen som har hatt det samme?

Håper på svar!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg mistet i august, og da var jeg i uke 10. Derfor vil jeg anbefale deg å få sjekket det. Det trenger ikke å være noe galt, men det er jo bedre å sjekke, så man kan føle seg tryggere... Håper det går bra, og at du blir her. Masse lykke til!

Jeg har det på samme måte, det kommer og går..

Jeg var til tidlig ultralyd forige uke (er 8 uker imorgen), og fikk se en liten knert med bankene hjerte :) Blødningene skyldtes rett og slett lett irritete slimhinner.. men det kan være godt å sjekke det for din egen del, jeg slapper mye mer av nå :)

Tusen takk for svar!

Snakket med fastlegen min i dag, og fikk beskjed om å ringe igjen i morgen dersom det ikke hadde roet seg, og da ville han vurdere å sende meg til tidlig UL. Nå i dag har det kommet mere, og litt mer som ordentlig blod. Ikke som en mens-blødning, men det har økt.

Uff, dette er ikke noe gøy. Håper det er falsk alarm. Kryss fingrene for meg jenter!

Jeg er 9+3 og har blødd litt hver dag i noen uker. Blør både lite og mye, rødt og brunt. Var på Ul på fredag, og da stod alt bra til. Jordmor sa at så lenge jeg ikke fikk store smerter og begynte å fossblø så var det nok ikke noe farlig.

MEN jeg vet hvor slitsomt det er å gå rundt å være usikker hele tiden, så hvis jeg var deg ville jeg bedt om å få en Ul, det roer i alle fall nervene litt:)

Lykke til, krysser fingrene for deg:)

Annonse

Godt å høre at det ikke trenger å være farlig. Når jeg så blod så tenkte jeg med en gang at nå var det over...Uff, må få meg en UL nå tror jeg. Er vel ikke noe godt tegn at jeg har sånne mensmurringer i tillegg til litt blod? Er redd dette ikke går veien :(

det gikk desverre ikke bra, jenter.

Var på UL, og der var det ikke noe liv. Hjertet sluttet å slå da den lille spiren var 8 uker. Så noe var nok ikke som det skulle. Hadde utskrapning samme dag.

Trist var det!

Håper det gikk bedre med deg Anje!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...