Gå til innhold

Single mødre- savner dere veldig det å ha et sexliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg har vert alene siden i sommer og jeg må si jeg savner vannvittig det å ha sex..

Men er ikke typen til å dra ut på byen å være med hvem som helst hjem liksom..... l

Det finnes vell endel hjelpemidler man evt kan investere i - hvordan takler dere dette??

Jeg og eks hadde et vannvittig bra sexliv..så overgangen til å bli singel er STOR ja...

Et lite sukk....

Skrevet

Nei, jeg savner det ikke en plass... Har det veldig fint alene, nå kan jeg ha sex akkurat når jeg vil, og kan kun tenke på meg selv :)

Hadden en ons i helga, med det er det værste jeg har vært med på... Måtte til slutt fake at jeg var dårlig slik at jeg hadde en undskylding til å ikke ha sex med det fæle mennesket der...

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jeg har sluttet med å ha sex uten kjærlighet i bildet. Så svaret er nei. Savner ikke sex, savner ikke mann. Mangler ingenting. Og hjertet mitt er fyllt med kjærlighet med eller uten mann ;).

Skrevet

Jeg er en som er veldig glad i sex,og jeg er heller ikke typen til å dra med meg menn fra byen.

SÅ jeg har en sengekompis:)Fungerer veldig fint foreløpig,begge er single og ikke på jakt etter et nytt forhold:)Masse god sex,gode venner og ingen forpliktelser;o)

Skrevet

Jepp :( savner det veldig..

Så nå i helga gjorde jeg no me det!

Prata me x`n (ikke bf) lørdag natt, å vi ble enige om å ha sex, å ta ting derfra! Vi ha begge følelser for hverandre, men ikke klare for no forhold noen av oss.. Så vi ble enige om at det ville være fint! :D

Så kanskje om et år vil ikke jeg være den single sexgale jenta lengre!!!

hehehehe..

Det jeg skriver, ser jo helt rart ut.. Men det hørtes iallefall veeldig fornuftig ut da vi prata! ;) hehe

Kanskje jeg får besøk i kveld!!! :D

Jaja, nå vet dere iallefall det, å jeg velger å være anonym :P hihi..

Skrevet

Det tør jeg ikke begi meg ut på... Er redd for at følelser vil blusse opp hos kun en av oss.

Skrevet

Var derfor jeg skrev foreløpig...Er litt redd jeg vil ha mer med tiden,men velger å ikke tenke for mye på det nå.For akkurat nå fungerer det veldig fint..:)

Skrevet

Nei, enkelt og greit. Jeg har klart meg uten sex i over ett år, da klarer jeg litt til.

Skrevet

Hæ sexliv hva er det???

Neida, i perioder savner jeg det veldig.. men det hender jo en sjelden gang at jeg faktisk har en hingst i senga så jeg klarer meg;)

Det finnes jo leketøy ja, det hjelper til en viss grad men blir aldri like bra som the real thing..

Skrevet

Ja, men nå har jeg truffet (eller egentlig kjent lenge, men først nå det har oppstått følelser) en fyr, så nå er sexlivet på vei tilbake ;)

Skrevet

nei det er ikke noe utpreget savn av noe slag. heller ikke sex en all den utrolige dårlige sexen som er der ute ;-)

savner heller noen som holder rundt meg osv. men alt i alt så har jeg det utrolig bra så dette blir bare flisespikkeri.

Skrevet

Ja!!! Jeg savner det veldig.....! Hadde også et veldig bra sexliv med X'n, så det var en stor overgang. Enkelte ganger savner jeg det mer enn andre.

Det finnes hjelpemidler, ja...men som en over her sier...Blir aldri like bra som the real thing....

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! har vert singel like lenge som deg...og vi hadde vanvittig bra sex sammen også............

har hjelpemidler....meen det kan jo ikke måles med en person man fungerer godt sammen med!

stoort sukk..........

Skrevet

Jeg møtte en mann etter det var slutt med bf. Vi ble gode venner og hadde sex ofte også. Vi kan nok aldri bli sammen av forskjellige grunner så det passet oss ypperlig. Helt til nå... Jeg har fått følelser for han og sliter veldig pga det... :(

Skrevet

Nope.. Blir travle dager og når kvelden kommer lengter jeg bare etter å sove....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...