Gå til innhold

Er så sliten! -Går det over?

Anbefalte innlegg

Er TRØTT hele dagen. Sover nå endelig ok (bortsett fra de vanlige do-turene). Kan gjerne sove på ettermiddagen, og er klar til å legge meg kl ni.... Er utslitt selvom jeg ikke har gjort noe annet enn å lufte bikkja og slappe av hele dagen.

Når er det påen igjen med ny arbeidsuke, og jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal orke det. Sliten bare av å ha spist frokost, dusjet og gått en tur rundt kvartalet.....

Fler som har det slik?

-Når kommer energien tilbake?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136814969-er-s%C3%A5-sliten-g%C3%A5r-det-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat slik som deg makkoogmini. Men jeg er sykemeldt, så jeg går hjemme hele dagen men har det fremdeles sånn...

Jeg aner ikke hvordan det skal gå. Vi må jo prøve og jobbe oss opp til sykepenger men på en annen side må vi jo gjøre som kroppen vår sier? Sier den hvile så er det jo for en grunn?

Jeg er også pumpa for energi. Sliten av alt siden jeg ble gravid. Kan rett og slett sovne stående.

Itillegg til en vannvittig kvalme og spying som er min "beste" venn for tiden.

Er sykemeldt, men begynner igjen imorgen, men klarer det ikke,s å jeg skal til legen å få videre sykemelding.

Håper me får litt energi snart igjen!!

Jeg er ogsá veldig sliten, pá morgenen má jeg legge meg nedpá etter dusjen... Jobben gár stort sett greit frem til kl 4, da orker jeg ikke mer og den siste timen er et mareritt, sover forann PCen. Nár jeg kommer hjem tar jeg meg en lur pá sofan for á samle energi men ender jo ofte opp med á sove i 2 timer og etterpá er jeg jo helt "borte".

Heldigvis har jeg sluppet oppkast selv om jeg har vaert kvalm og mat hjelper! Fóler med dere som ikke er i form!

Satser pá at energien kommer straks tilbake, har sett og hórt om gravide i 6-7 mnd som er i superform!

Lykke til!

• 1 måned senere...

hei. skjønner godt hva du mener. men det går nok bedre seinere og energien får du tilbake. var selv ekstremt sliten og trøtt de ti første ukene...mye bedre nå. er nå i uke 20. jobber og står på men blir lettere sliten selvfølgelig. så etter påske ønsker jeg å få tilrettelagt arbeidet. føler det trengst snart. kansje du skal ta en prat med arbeidsgiveren din å få tillpassa jobben mer? ikke godt å gå rundt tappa for energi. du er gravid og det er masse som skjer med kroppen din. stå på og lykke til videre..alt ordner seg;) og husk at det er lov å ta seg en hvil ellet tre på sofaen. må ikke ha dårlig samvittighet ivertfall.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...