Gå til innhold

Takk for støtten jeg fikk sist jeg skrev innlegg.. Her er det bilder av skjønningen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trykk på nicket mitt, og se "mine bilder" side 2. Der er det 5 nye bilder av verdens fineste Jesper..

Og jeg må igjen takke for støtten jeg fikk her sist, det betydde masse, og hjalp meg gjennom en vanskelig dag :-)

Skrevet

Helt utrolig skjønn:)))) Blir helt rørt jeg:) skikkelig solstråle!

Skrevet

Skjønn han er, rett og slett helt nydelig. Hvordan er det med ham? Smiler han mye, så jo nesten sånn ut på bildene i hvertfall :-)

Herlig smil som traff meg skikkelig i hjerterota.

Skrevet

Åh, han er så god :) Smilet hans har enorm smitteffekt :) Kan ikke annet enn å smile fra øret til øret når jeg ser på bildene av han...hærlig :)

Skrevet

herregud så nydelig:) skikkelig sjarmør altså.

Skrevet

Så herlig! & så stor han har blitt nå :)

Hvordan går det med dere?

Ikke sett deg på lenge jeg nå.

Skrevet

Ja, han er litt av en raring av og til. Fra og være sint og lei, så kaster han bare på hodet og smiler de største smilene, leeenge :)

Jeg vet ikke hvor mye han mener med disse smilene da, men det ser jo ut som han har det veldig godt.

På gode dager så smiler han ganske mye ja :-)

men det kan gå flere dager uten at vi ser noe annet enn likegyldighet i ansiktet hans også..

Ingen dager er like...

Skrevet

ano`num *29.09.07*

Det går ikke så bra egentlig.. Mye opp og ned..

Jeg orker ikke forholde meg til sannheten akkurat nå :-(

Skyver den vekk.

Skrevet

så søte han e! å så store han har blitt;) håpe da går bedre med dåke og han!! =)

ønsker dere alt godt!!

du har en nydeli sønn!!! ;)

Skrevet

Huff!

Noen ganger er livet bare skikkelig urettferdig!

Har de funnet en diagnose nå?

Skrevet

perfekt liten gutt du har;) utrolig nydelig!!! smelter totalt av de smilene hans jeg! hvor stor har han blitt nå da?

Skrevet

Så vakker han er, en skikkelig liten go'ing:)

Skrevet

svarer litt til alle her.

Han er 6 mnd og 9 dager :-)

Han har ikke fått noen diagnose enda. Men han har jo hjerneskade, vanskelig epilespi, spasmer, hypotoni, refluks..

Han er helt slapp i kroppen, og legene tror han har en sjelden stoffskiftesykdom :-( :-(

Vi er fortsatt i utredningsfase, men ikke sikkert vi noen gang får en sikker diagnose.

Og at det er genetisk....

Skrevet

KJÆMPEHÆRLI gutt!!!! håpe bare legan kan gjøre dokker litt klokere... Nyt dagan lamme den nydelige gutten dokker allefall!!

klemma herifra!

Skrevet

om du vil snakke,må du bare sende meg en pm.Kom hjem fra sykehuset for en mnd siden med jenta mi etter 3 mnd der.Det er tøffe dager og en stor påkjenning.Og det må være veldigt vanskeligt å ikke helt vite hva som vil skje.

sender over en klem

Skrevet

Det er som en over her skrev, for en utrolig sjeldent NYYYYDELIG gutt... det maa vaere en av de vakreste barna jeg har sett i hele mitt liv!! Forstaar godt at du skriver at han er verdens nydligste gutt, for det ER han oxo!!!

Og som du skrev inne paa profilen din.. hvordan kan noe så vakkert på utsiden, være så syk på innsiden?

Har fulgt med paa innleggene dine hele veien... Har ei jente paa nesten samme alder som Jesper! Vi var paa bim sammen oxo!...

Hver gang du har skrevet et innlegg her saa faar du virkelig taarene mine til aa renne.... Kan ikke fatte at noen skal maatte gaa igjennom noe slikt:( Du har jo faatt verdens nydligste gutt... hvorfor maatte han bli saa syk :(((( Ingen baby fortjener dette... Heller ingen mor og far!

Jeg synes som alle andre her at du er den beste mor Jesper noen gang kunne faatt!!!! =) Jeg boeyer meg i stoevet for deg! For du er jammen meg en sterk mamma!!

Foeler ord blir saa tomme.. for ingen av mine ord kan gjoere lille Jesper frisk... Om vi bare kunne gjort noe for dere....

Si ifra om vi kan gjoere noe som helst, for aa hjelpe situasjonen deres!!!!

Sender deg, din mann, og mirakelet deres Jesper, en GOD klem og all verdens lykkeoenskninger for framtiden!!! Jesper er en spesiell gave som dere har faatt... En spesiell gutt, som er helt unik!

Skrevet

Fremdeles like nydelig !!!

Paa de fleste bildene kan man ikke se at han ikke har blikkontakt og man bli jo blendet av det nydelige smilet hans.

Jeg skjoenner at dere har fryktelig vanskelig naa og har nok ingen mulighet til aa skjoenne hvor vanskelig det er. Men jeg tror fremdeles han er heldig som har faatt dere til foreldre og selv om det oppleves veldig tungt saa virker dere som dere kan haandtere det paa en fin maate.

Sender mange klemmer deres vei.

Skrevet

Herregud så nydelig han er. En av de vakreste babyene jeg har sett.

Skrevet

Utrolig nydelig gutt:o)

Skrevet

Såå nydelig han er, det smilet hans smitter.. skikkelig god gutt han er..

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...