Gå til innhold

Er det noen uke 7 og 8 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

74skytte

Jeg er på dag 14 i dag med progynova.

Sist haddde jeg innsetting på dag 17, nå blir det sikkert dag 19 eller 20 dag. Håper jeg iallefall.

Heldig du da som hadde innsetting på dag 13 :)

Hvor hører du til ?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var vanlig å sette inn rundt dag 14. Men det er viktig at rugekassa er klar for mottak også, så da er det bare å vente. Det har vi jo ikke gjort før. Vente mener jeg. ;-)

Vel, får håpe det skjer en av de første dagene i uka da. Lykke til!

Skrevet

Takk for det :)

Håper vi kan flytte over i 1 trimester sammen vi alle som er babysyke :) (å det er jo alle vi som er på denne siden)

Skrevet

Hei

Jeg er ny her.

Skal i ha fryseforsøk 18.02 og er da med i uke 8 gjengen. Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg er på mitt første forsøk. Hadde uttak og innsetting i begynnelsen av des, men det endte negativt. Nå ruger jeg på 2 egg som har ligget i fryseren. Har vært prøver siden jan 05, så tålmodigheten er blitt satt på prøve mange ganger.

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med dere?

Jeg har "fridag" i dag. Ikke noe sprøyter eller spray. Bare koser meg og venter på uttak i morgen. Er så spent.

Skrevet

FY FAEN NÅ ORKER JEG IKKE MER!!!!!!!

Var på kontroll i dag, ingen endring!!! Har brukt225 IE i over en uke og dosen er økt til 300 IE fram til fredag! Er på sprøytedag 26 Psyken min takler ikke stort mer nå... Virker som om legen vil henvise meg til Aleris nå... *sukk*

Skrevet

Pike 26

Dette må være helt forferdelig. Sender deg en trøsteklem - og håper Aleris kan hjelpe deg.

Skrevet

Nei, og nei!!

Dette var trist, det var ikke dette jeg ville høre!!

Du skulle jo høre til uke 7/8.

Jeg skjønner at du er fortvila nå. Jeg ble skikkelig deppa da de avbrøyt mitt forsøk sist, men det var jo av helt motsatt årsak! Har lest om noen som får egg ved å bytte medisiner, men jeg vet ikke jeg.....

Får håpe Aleris kan være løsningen for dere:o)

Sender en Stooor trøsteklem.

Skrevet

Tusen takk, begge to! dette er et helt supert forum, altså! selv om damene her inne er sprekkferdige av hormoner, så er alle så snille og positive! :-) Ja, håper selv at Aleris kan hjelpe meg nå, altså!

Skrevet

Pike 26 & ♥Nikko♥

Så leit å lese, hva sier legene om det da ?

Du har all grunn til i være frustret, det hadde jeg blitt også. Håper de finner en løsning for deg, so gjør at eggene kommer :)

Lykke til :)

NOEN SOM SKALHA INNSETTING DENNE UKEN ? :)

Jeg skal til fredag, var på kontroll i dag, og slimhinnene var perfekte. Men da skjønner jeg ikke at jeg må vente helt til fredag... Er det vanlig eller ?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...