Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg skulle eeegentlig ha uttak nå i uke 6, mne det ble visst ikke noe av pga det ble ikke modent. Jeg har pcos og dermed stor fare for overstimulering, så gyn turte ikke å sette meg på noen høy dose... Er på sprøytedag 18 og 150 IE foreløpig. Begynte på 75 IE... vet ikke hvor lenge jeg skal holde på så jeg vet ikke hvilken uke jeg skal i ilden...
Viktoriana Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Så kjedelig å måtte vente lenger og så ikke helt vite. Jeg skal etter planen ha uttak i uke 8. Har satt 4 sprøyter til nå - med litt høyere dose enn deg - 225. Har ikke kjent så mye til det ennå - litt engstelig for at medisinen ikke virker når man ikke kjenner noe. Håper du snart får vite når du skal ha uttak.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hei Pike 26..... Jeg har også PCOS og faren fror overstimulering var så stor sist forsøk at det ble avbrutt, de ville ikke ta ut (minst 35 follikler). Nå er jeg satt på lave doser og de var for små da jeg var på sjekk på 8. sprøytedag. Skal på ny sjekk idag, 11. sprøytedag, er oppe i 125 ie nå. Startet på 75ie. Håper jeg kan få uttak denne uken!! Eller kanskje jeg må holde på like lenge som deg, men 18 dager da, det hørtes mye ut.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg skal på ny kontroll i morgen (tirsdag) men sist kontroll ha gyn jeg sansynlig vis måtte regne med å gå enda lenger på sprøyter... Så det blir nok da iallefall over 3 uker... *blæh* Men uansett bedre enn å bli overstimulert og få forsøket avbrutt...
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hei igjen! Nå hadde det endelig skjedd noe:o) 16 eggposer med ok størrelser, noen litt små enda da. Uttak på Torsdag for min del. Lykke til på UL i morgen og håper du snart blir ferdig med sprøyteene, skal se det ender godt )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Så bra, da, Trulte 80! hvilket sykehus holder du til? Har et håp om at det kaaanskje kan bli uttak for meg også på torsdag, om jeg kan få eggløsningssprøyta i morgen, eller no... Det får jeg vel vite i morgen...
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Hører til Haugesund sykehus. Håper du får en god nyhet imorgen ) Nå er det klart for siste sprøytestikk med puregon og orgalutran )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 Heldiggris! sniker i køen gjør du også! *fnis*
74skytte Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hiver meg på denne tråden. Hvis egga mine overlever opptiningen, blir innsetting på onsdag 13.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Noen flere som skal ha uttak/innsetting uke 7 eller 8? Pike 26... Hvordan gikk det på kontroll idag?
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Jeg lurer også på hvordan det gikk på kontrollen i dag Pike 26 =) (Er på msn nå. Er så uffatelig trøtt hele dagene og spesielt om kveldene, så jeg må hele tiden finne på noe for å ikke sovne i sofaen, så stikker bare innom innimellom.)
Mon chichi Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Hei, jeg hiver meg også på her! Har tatt ut 4 egg i dag og skal sette inn på torsdag. Dette er min andre gang og ble litt skuffa over at det ikke var flere egg. Dessuten ville de ikke løsne, så de måtte skylles ut, og nå har jeg veldig vondt, mest luftsmerter tror jeg. Er det noen som vet om det at de ikke vil løsne er vanlig, og om det er et dårlig tegn. Nå er jeg spent på om de er av god kvalitet og blir befruktet i morgen.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 Ja... Dosen ble nå økt til 225 IE og er på sprøytedag 20... Ny kontroll på fredag... Legen ble usikker på hva han skulle gjøre.. Måtte ringe overlegen for å få råd... Kan jeg tillate meg selv og si at jeg er drittlei? *sukk*
Viktoriana Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 mon chichi - krysser fingrene for at befruktningen går bra - og resten også. Pike 26 - ja du har lov til å si du er drittlei. Satser på at det vil være verdt alt strevet til slutt. Er på sprøytedag 7 i dag og merker det virkelig. Skal på UL fredag og er veldig spent på hvordan det ser ut. Siden dette er første forsøk vet jeg jo ikke hva jeg kan vente meg. Håper det er flotte egg i de 5-6 eggposene som var der ved sist kontroll.
RLDO Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 Hei dere! Jeg skal ha uttak på fredag og innsetting til mandag så slenger meg på denne tråden jeg:o) Skal sette eggløsningssprøyta kl 23 nå i kveld. Dette er mitt 5 forsøk og håper virkelig at det klaffer denne gangen. Merker at dette tar på kropp, humør og ikke minst lommebok.... Håper på mange positive tester fremover.
Mon chichi Skrevet 13. februar 2008 #16 Skrevet 13. februar 2008 Lykke til RLDO og alle andre på denne tråen! Klart det tar på med mange forsøk. Ikke minst psykisk. Jeg fikk bekreftet to befruktede egg i dag, som skal settes inn i morgen. Vi får leve i håpet, og få tiden til å gå!
RLDO Skrevet 13. februar 2008 #17 Skrevet 13. februar 2008 Lykke til i morgen Mon chichi. Alltid spennende å se om eggene blir befruktet. Jeg sliter med få egg og litt dårlig befruktning så lever i spenning. Alltid litt mere spenning enn man egentlig vil ha.....
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 13. februar 2008 #18 Skrevet 13. februar 2008 Lykke til imorgen Mon chichi. Jeg er også veldig spent å morgendagen, uttak. Men jeg liker ikke helt at jeg kanskje skal sette inn på fredag, bare 1 dag det. Kan de se hvilke(t) som er best egnet til å sette inn da da?? Skeptisk! Pike 26..Skjønner du er drittlei. Jeg var også redd for at jeg måtte gå lenge, man blir jo så utolmodig! Lykke til alle sammen )
ivf-79 Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 Blæ.. Vært på kontroll i dag av slimhinnene. Skal ha fryseforsøk (porsgrunn) må inn til ny kontroll mandag. Jeg som hadde håpet på innsetting til mandag. Vet dere hva slimhinnene skal være på ved fryseforsøk? Lykke til alle sammen her inne.
ivf-79 Skrevet 14. februar 2008 #20 Skrevet 14. februar 2008 74skytte hvor mange dager har du gått på proginova? ble litt utolmodig i dag jeg, når slimhinnene ikke var tykke nok..
RLDO Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har hatt uttak i dag og fikk ut7 egg. Noe som er ny rekord for meg ( 5 forsøk). Ligger å sløver på sofaen nå, men er i god form.
Viktoriana Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 7 egg må jo være bra. Får håpe mange av dem blir befruktet og at du får satt inn gullegget/eggene. Skal ha uttak på tirsdag og veldig spent på antallet - legen antydet 5-6 egg og det ville være supert med bare en eggstokk. Lykke til med innsetting og ruging.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 15. februar 2008 Ny kontroll i dag... Legen fant en eggpose som har vokst seg til 13 mm, så det hørtes ut som et lite håp i stemmen hans... Fortsette med samme kur til mandag... *sukk* Nå lever jeg kun fra kontroll til kontroll... hehe
74skytte Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 ivf-79 Så kjedelig at du må tilbake igjen uten at det er innsetting. Åssen dag er du på i dag? I mine papirer står det at det blir kontroll på dag 9-11. Jeg var inne til ul dag 11 (dag 11 etter første dag mens, og dag 11 med Progynova), og hadde innsetting på dag 13. Vet ikke hvor tykke slimhinnen var.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 Håper dere som bare venter på å "bli klare" snart er det ) Jeg sitter her med en ballong av en mage. Hadde uttak igår, 13 ut. Aldri fått ut før, for sist var det så mange at de ikke ville ta ut (pga. overstimulering). Det var 7 som var befruktet idag, så får vi se imorgen, når vi skal sette inn... Lykke til alle "ventere" og "rugerventer"!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå