Gå til innhold

Åpnet negativ CB Digital?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har åpnet en negativ CB digital å sett på strimmelen?

Jeg er litt for nysgjerrig og gjorde det i dag og da såg jeg en svak blå strek i tillegg til den "vanlige" streken...men den viste "ikke gravid". Kan det være for lite hcg til at den slo ut som "gravid" men at det likevel kom en strek eller har flere sett denne streken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det bare jeg som ikke vet hva det er??

Skrevet

Med å åpne, mener du da ta ut selve delen som du tisser på?

Jeg tok 2 tester, der den første ikke viste noe- bare feilkode i displayet. Tok den da ut og så 2 streker, altså gravid. Neste test viste Gravid i displayet- og de samme to strekene på selve testpinnen.. Hvis det var det du mente...

Skrevet

Ja det va det eg mente ja:) Okei da er det et lite snev av håp selv om den viste "ikke gravid" hehe.

Noen med neg test som også fikk opp to streker eller?:S

Skrevet

En neg. dig. test får vist to streker. Hold deg til det som vises i displayet du...

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Mange som har gjort det, men det er en grunn til at de ikke skal åpnes for å si det slik.

Den streken har ingen betydning så er egentlig bare bortkastet å se på den:-(

Skrevet

Jeg tok cb digital den dagen jeg ventet mens, og fikk negativ.

Igår(4 dager seinere) tok jeg en quick respons test, som slo ut negativt de første 4 minuttene, for så å bli svaaaaaaaaaaaak positiv. Tok en cb digital igjen idag tidlig(morgenurin), og da stod det gravid.

Så vent et par dager, og ta cb'n på nytt med morgenurin. Kanskje du har lite hCg i urinen enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...