Gå til innhold

Det går bedre nå, heldigvis

mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

I dag har det heldigvis gått mye bedre. Det veste sjokket har sikkert lagt seg, og virkeligheten har bynt å sige inn. Ser fortsatt mange problemer, men der ikke de til for å løses? Har bestemt meg for å prøve å tenke positivt. Tvillingene kommer uansett, så da er det bare å gjøre det beste ut av det.

Har faktisk skjedd at jeg har gledet meg med tanken på 2, så det har gått framover. Håper det fortsetter, og at det blir et like lykkelig svangerskap som sist. Eneste er at jeg har vært veldig, veldig kvalm i ettermiddag og kveld. Reagerer på så mye mat. Er snart ingenting igjen som jeg kan spise.

Takk for alle gode råd jeg har fått fra mange av dere, de har hjulpet godt på.

Fortsetter under...

er nok sjokket over at det var 2 i magen. Fikk vite det sist torsdag, og har vært helt satt ut siden. Har skreve og fått råd hær inne. Tror den ene tråden heter "trenger gode råd eller 2". Hvist du leser der så skjønner du nok hva jeg har slitt med.

Annonse

:) du beskriver en følelse de fleste av oss her inne har følt tror jeg, så du kan bare slappe helt av - du kommer til å glede deg etterhvert, heldigvis. Og oppmerksomheten du får - du blir nesten avhengig av den etterhvert..hehe. Vi mennesker er helt utrolig tilpasningsdyktige, og flinke til å se det beste i en situasjon når vi bare får tid til å faktisk forstå hva som er i ferd med å skje. Du er nemlig i ferd med å få oppleve noe bare noen få priviligerte mennesker får oppleve - å få tvillinger!! Ingen som sier at det blir en dans på roser, man må jo være realistiske, men som sagt; vi mennesker tilpasser oss og takler de mest utrolig situasjoner.

Så dette kommer du til å klare helt fint - bare gled deg til panikken gir seg og du kan la gleden overta.

Uff, høres nesten ut som en ny-kristen her...hehe, men jeg er kommet så langt som å være høygravid og gleder meg noe helt sykt til å få møte disse to nurkene :) Og så tenker jeg litt som så at jeg slapp unna med en graviditet - for jeg er blant dem som virkelig ikke liker å gå gravid....

Kvalmen er veldig individuell - men jeg også var mye mer kvalm denne gangen, fant ut at knekkebrød ble min gode venn en periode....

Hei igjen. Det går så mye bedre nå, kjenner jeg gleder meg masse. Får av og til panikk å blir fortvilet og frustrert men det går heldigvis fort over.

Jo har merket at oppmerksomheten er enorm når man venter tvillinger. Får meldinger og telefoner fra folk jeg knapt kjenner, og gamle kjente og det er skikkelig koselig. Blir vel bare mer og mer utover svangerskapet, og det kommer vel til å eksplodere når tvillingene er kommet til verden.

Begynner å få litt kontroll over kvalmen, nå spise hele tiden. Max 2 timer mellom hver gang jeg spiser noe.

Knekkebrød funker veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...