Gå til innhold

Hyggekveld for Asker-jentene fredag 22. feb kl 19.00

Anbefalte innlegg

Hei alle nåværende og tidligere medlemmer av "torsdagsklubben"!

Mange av dere har jo startet å arbeide igjenn, og vi som fortsatt er i permisjon savner dere. Vi trenger alle en kosekveld uten mann og barn :-)

Vi har derfor bestemt oss for å arrangere jentekveld med god mat og vin fredag 22. februar. Det blir hjemme hos meg.

Fint om du gir beskjed innen mandag 18. februar om du kan komme eller ikke.

Håper at datoen passer for de fleste av dere!

De beste hilsner fra Tone

Fortsetter under...

Hei Tone!!

Enig med Marie - supert initiativ!!! Veldig glad når jeg kom inn og leste dette innlegget i dag. Jeg har begynt å jobbe 60% så jeg har ikke mye tid til å være med å lunche sammen med dere men vil veldig gjerne holde kontakten!!

Jeg blir også med. Så da har vi følgende liste så langt:

Marie

Trine

Ha en fin dag!!!

Hei

Det høres fryktelig hyggelig ut med en kosekveld med dere, så jeg satser på å klare å være med.

Espen skal på hyttetur hele helgen, men jeg tror mamma stiller opp som barnevakt.

Sender deg en melding Tone så fort jeg vet!

Lene

Annonse

Jeg har også veldig lyst til å komme!! Håper mannen holder seg hjemme, regner med det siden det er sjeldent han reiser over helgen! Gir beskjed på sms om noe skulle komme i veien!!

Hei alle sammen!

Dette blir bra :-) Gleder meg!!

Så langt er vi 11 stk. (Wao!) Jeg har notert at følgende kommer:

Marie

Trine

Inger-Lise

Lene

Nina

Marte

Karen

Elisabeth

Vibeke

Jenny

Tone

Vi i "planleggingskommiteen" har avtalt at vi spleiser siden det blir så mange. Jeg og min samboer handler inn, og så satser jeg på at han lager maten (Det er vertfall avtalen).

Vi ble enige om at det kunne koste mellom 100 og 200 kr per person, avhengig av hvilken mat vi finner. Vibeke lager kake og om noen andre også vil det så er det hyggelig :-)

Om dere sender meg en email på: [email protected], så kan jeg sende adresse mm.

Klemmer fra Tone

Hei!

Dette var hyggelig. Lenge siden jeg har sett noen av dere. Jeg har veldig lyst til å bli med. MEn hvis det er greit må jeg ha et lite forbehold. Har vært på nattevakt den dagen og hvis jeg ikke får sovet noe, så er jeg ikke i stand til å komme :o( satser på at jeg får noe søvn, vil gjerne se dere igjen.

Klem Hilde

Hei!

Nå gleder jeg meg til i morgen!!

Om alle som har sagt at de kommer kommer (noen med forbehold), blir vi 12 stk :-) Om noen av dere skulle være så uheldige å bli nødt å melde avbud, så fint om dere sender meg en sms eller en email.

Jeg har vert å handlet i dag, og har startet forberedelsene. Menyen blir som følger (om alt går som planlagt):

Forrett: Røyk ørret i potetlefse

Hovedrett: Svinefilet innbakt i spekeskinke

Dessert: Gulrot og iskake (laget av Vibeke og Marte)

Prisen per person blir 125 om alle 12 kommer (1500 kr)

Påmeldte er som følger:

Marie

Trine

Inger-Lise

Lene

Nina

Marte

Karen

Elisabeth

Vibeke

Jenny

Tone

Hilde

Som avtalt tar man med det man ønsker å drikke selv.

Klemmer fra Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...