Lykkeliten123 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Huff, sitter her med katalogen til Emmaljunga.... Dess mer jeg kikker, dess mer usikker blir jeg på farge. *Hehe* Endelig har jeg bestemt vognkombinasjon, så er farge også et problem, av alle ting!! Men det er jo så mye fint å velge mellom! Best liker jeg fargen Copper, men den virker veeeldig upraktisk ettersom den er så lys. Må jo også tenke på mulighet for salg etter bruk. Pluss at selv om fargen skulle holde seg fint på vogna, vil det jo bli merker på fotstykket på sportsdelen når det kommer små sko oppi der. Så er det den brune kombinasjonen, Elk, som jeg synes er veldig fin på bagdelen, men litt mørk og kjedelig på sportsdelen (skal ha jente, men vil ikke ha en utpreget "jentefarge"). Det samme gjelder fargen "Sport carbon". Denne synes jeg er veldig fin og klarer ikke helt å slippe den fra meg annet enn at jeg kanskje synes den blir litt "tung" i fargene.... Til slutt begynte jeg å fundere på kombinasjonen grønn/ grå, som jeg synes virker veldig frisk og fin.... Har enda ikke funnet noe som gjør at jeg slår den fra meg, synes både sportsdel og bagdel er veldig fine kombinasjoner, litt friskere enn de andre. Men det spørs om den vil være litt vanskeligere å selge i ettertid enn det en sort vogn vil være. Nå føler jeg meg litt teit her, pleier da ikke å vektlegge slike ting så mye.... Men når man først har så mange valgmuligheter ble plutselig avgjørelsen vanskelig allikevel ;o) Hva synes dere andre Emmaljunga- tilhengere som kjeder dere nok til å diskutere farger opp og ned og i mente?? ;o)
førstegangs*mamma Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 har helt falt for den lyseblå jeg da
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg holdt på i evigheter med det der jeg også. Klarte nesten ikke å bestemme meg. Men jeg endte opp med sandfarget Citybag. Den er fin altså! Den fargen turte jeg ikke ta på sportsdelen, siden jeg regner med litt mer kliss og søl fra snuppa når hun sitter opp i vogna. Sporsdelen er i Java, altså sort og beige. Men jeg angrer på den, synes den er veldig kjedelig.
miba;-> Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg holder også på å bli gal av dette vogn styret. Jeg har vært rundt i helga og sett på vogner, både simo,brio og emmaljunga. Men det blir nok emmaljunga her også selv om den er dyrere enn de andre, iallefall her i trondheim. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha pink camo eller navy dots. ( vi venter en jente) Har både elk i sportsvogn fra før og en trille i lys/mørk blå ( til minstemann i huset snart 3 år) Men på en annen side kan man variere med fine tekstiler nedi vogna hvis man velger en mørk blå eller svart. Blir ikke helt klok på dette her jeg. Drømmer om voger om natta til og med !! he-he :->
TøffiTrynet☠ Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Selv synes jeg at grå/grønn eller sort/rød er finest.. Men ingen av dem fantes da jeg kjøpte Ceroxen min i fjor. Så jeg har vogna mi i jungle-lime. Olivengrønn og lys limegrønn. Den er kjempefin! Tror det er viktig å tenke på hva man vil trives med! Og ikke bare på hva som selger best i ettertid.. Ta det du syns er finest! Lykke til...
Smule78 Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Bare en liten kommentar - Jeg er veldig fornøyd med min Emmaljunga kombivogn, den er god og trille, og fungerer godt. Men jeg ser nå at kvaliteten på fargen har vært så som så... Så når jeg nå skal bruke kalesjen på bagen igjen er fargeforskjellen stor. Hadde jeg visst dette, hadde jeg kanskje valgt å ikke kjøpe kombivogn? Jeg skal forsøke å klage på dette, men vognen er fra 2005, så vi får se. Vognen har ikke stått unormalt mye i direkte sollys, og har alltid vært lagret inne, og jeg må jo si at jeg er skuffet over at produsenten ikke leverer stoff med større lysektehet... Så, mitt tips er å spørre om akkurat dette med lysektehet på stoffet når man velger kombivogn!! Lykke til! Jeg hadde helt klart valgt Emmaljunga en gang til!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 vi har kjøpt den grey/appel, kjempe fin, gleder meg sånn til å bruke den. vi ville ha en som vi begge likte så da ble det denn:)
augustmissa Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Liker veldig godt den grå og grønne, men vi har bestemt oss for Elk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå