Sunniva78 har to små Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Er det ikke slike pigmentflekker som enkelte får da? Tror de går tilbake etter graviditeten!
1baby,og 1 spire Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Det har jeg også hatt nesten hele svangerskapet. Spurt jordmor men hun viste ikke hva det hvar. Ser ut som jeg er flekkette. Er i uke 32.Innbiller meg det er vann jeg eller håper , for jag har godt opp så masse i vekt. Får håpe det blir borte når nurket kommer ut. Si i fra da vis du finner ut hva det kan være.Hadde jo vert kjekt å vite hva det er.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 la merke til at det kom når jeg har stått/gått mye og da hovner jeg opp i beina. Tror nok at det er vann og det er jo ganske ufarlig da:)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Dette hadde jeg også sist jeg var gravid! Spurte jordmor om dette og dette var noe hun ofte så hos gravide, men hun var egentlig ikke sikker på hva det kom av, men tippet at det var fordi gravide får ekstra væske i kroppen på slutten av graviditeten! Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Tror det er hormonelt jeg. Forsvinner iallefall etter fødsel.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå