Gå til innhold

Skolelei.. samme som ung og gravid.

Prinsen & spiren

Anbefalte innlegg

Tja, jeg har egentlig bare et spørsmål - trenger noen råd og meninger fra dere, jenter. Jeg skal kort fortelle min "historie". Snart 21 år, leilighetseier (sammen med sambo), vi har vært sammen siden 04, begge har lappen og bil,han har fast jobb, jeg har fast helgjobb + fulltidstudent på høyskolen. 1 året. Det som er greia er at jeg har gått på skole helt siden 1 klasse.. mange tar seg gjerne 1 fri år, jeg føler jeg er der snart.. Skolelei og har lyst på det friåret mange tar. Jeg er ikke sliten eller noe, men har bare lyst til å gjøre noe annet. Det som hadde vært drømmen med "fri" året, er å få baby. Vet det ikke kan kalles friår, men et avbrekk fra det vante. Vi har begge lyst på baby, og driver å prøver.. men er "planen" vår egentlig noe lur? hmm..

Fortsetter under...

Syntes ikke det hørtes dumt ut. Føler liksom aldri at det kommer til å "passe" å få barn.Vi skal gjerne prøve på 09 baby,jan/feb. Hvis alt går etter planen. Er ferdig med fagprøven i sep.Så da får jeg arbeidet med vanlig lønn noen mnd.

Med det er ikke sikkert at noe går etter planen. Kan vær jeg ikke greier fagprøven...at vi ikke blir gravid med en gang.. hehe

Vi har bestemt oss for å prøve nå hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...