evie27 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Har tenkt å handle barnevogn fra ping pong, men siden jeg er helt grønn på dette området lurer jeg på en del ting. Noen erfarne mammaer som kan svare meg tro:0) Står mellom å kjøpe teutonia mistral s eller spirit. hvem er best liksom? Hva slags bag bør man kjøpe? er jo så mange forskjellige å velge mellom Hilsen en litt forvirret førstegangsmamma:0)
LegallyBlond Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Reis på en butikk som selger vognene og prøv de to modellene så finner du ut hvilken du liker best. Dette er jo egentlig en smakssak. Begge deler vil nok være et godt valg! Synes fashion-bagen til teutonia ser så fin ut så jeg hadde sikkert gått for den, men har ikke kjennskap til den så dette blir kun basert på utseende =) Skal du bære med deg bagen mye så er det jo kanskje greit å gå for en softbag da, men om du ikke skal bære mye så har jeg mest sansen for harde duobager (som fashionbagen o.l) for det er ofte bedre plass i dem, vogna er oftest litt lettere med enn sånn bag og det ser rett og slett finest ut. Hvis jeg var deg ville jeg også kjøpt med det regntrekket til Teutonia. Dte som kommer med vognene er stivt og ekkelt, og tar stor plass (iallefall det som fulgte med min vogn). Dette som kan kjøpes utenom er mye bedre og har en god skjerm foran som gjør det lunt og tørt i vogna selv i sterk vind. Og fottrekk er et must å ha med synes jeg! Og så har jeg hørt at flere har vært veldig misfornøyd med servicen på ping-pong, så tror kanskje jeg ville sjekket ut www.mypram.com også. Muligens tryggere å handle derfra og tror ikke det er så veldig stor forskjell i prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå