Bethenc Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 hei! Hva er egentlig festesmerter - er det stikking? mens murring? hvor kjenner dere dette hen?
milk Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg fikk skikkelige mensmurringer og følte meg øm i hele livmora. Disse smertene kan komme når egget "graver" seg ned i livmorslimhinnen, men de fleste kjenner ikke noe. Kjente det første gangen jeg var gravid, men ikke noen av de andre gangene.
Madam-mim Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Lurte egentlig på det samme. Da jeg skulle reise meg fra sofaen i stad stakk det noe kraftig i høyre side. Virka som det kom fra eggstokk-området. Gjorde så vondt at jeg ikke kom meg opp engang. Varte i noen sekunder, og gjentok seg litt mildere en gang til. Tenkte kanskje det kunne være festesmerter, men det kom jo ikke fra livmora..
milk Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Har hatt dette også;o) Tror det er strekksmerter - at livmora utvider seg. Hadde det veldig tidlig, faktisk før jeg visste at jeg var gravid! Men...? Håper smertene kommer at det du ønsker at det skal være:o)
Madam-mim Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Håper det:) Er bare på rugedag 3 jeg da. Satt inn to egg på torsdag.
milk Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Da vil jeg gjerne får øsnke deg LYKKE TIL!!! Krysser fingre og tær for deg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå