Gå til innhold

Sexlyst- hvor er du?

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er gravid m nr 2 å har til min ( å garantert min manns) store fortvilelse null sexlyst. stakkars mann har vært munk i 4 mnd. :)

Bruker å tenke at "i kveld skal jeg forføre han" men det ender kun v tanken. Vanligvis blir man(iallefall jeg )opphisset av feks erotikk på tv å noen "dirty" drømmer, men nå er jeg like lysten som en 90 åring!

Nå har jeg slitt litt med at jeg har spydd av min egen kroppslukt å syns jeg har lukta helt for jævlig til tider. Så det kommer fram en sånn sperre når jeg tenker på det å ha samleie all den lukta JEG(mann min skjønne ikkje hva jeg mener)vanligvis kjenner - blir 10 ganger værre...

Vanligvis er jeg ikke tungbedt men det her tar kaka.

Noen flere som sliter m det samme og er det noen her m tips å råd?

(hahahaha kan vel ta på meg en gassmaske eller pose over hode,men da tror jeg at lysten til den andre parten er "litt" dalende... mohahahaha)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136809939-sexlyst-hvor-er-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he... sånn er det bare...

Om det er noen trøst er det akkurat det samme her. Og det var slik sist også. Dwet virket som om det kom seg litt på slutten i forrige svangerskap, så jeg lever i håpet denne gangen og.

Med vår første satte vi faktisk i gang fødselen 3 uker før tiden pga litt sengekos - kan absolutt anbefales for å unngå ventetiden. Skal visst nok være en effektiv metode sånn på slutten - noe med hormonene som er i spermen.....

:o)

Her en gang hver annen uke for tiden..... Sexlysten er helt borte! Mannen min og jeg prater åpent om det og det går greit så langt i alle fall. Vi har aldri holdt på som kaniner, men har vel hatt et snitt på 2 ganger i uken tenker jeg. Så lenge man prater om det og får ut litt frustrasjoner er det i alle fall noe. Jeg har også merket at om han tar initiativet og "varmer meg opp", så går det så det griner..hehe! Men jeg tar overhodet ikke initiativ for tiden.

Annonse

her er det egentlig helt motsatt.. det er mannen min som har mistet lysten, så jeg vet på mange måter hvordan deres partner kan føle seg. og i tillegg er det min kropp som forandrer seg, og jeg som mister selvtillitt når han ikke har lyst.. det suger skikkelig...

og for å si det sånn, jeg har sluttet å ta iniativ, fordi jeg bare blir såret..

TIL SHOES huff ja det var kjedelig å høre.Det er jo så sårende å trist. Pluss at man er full av løpske hormoner som har tatt over kropp å sinn fullstendig! :) Man føler seg ikke akkurat attraktiv de ukene før man får mage... selv syns jeg det er "forferdelig"å se meg i speilet..- min mann hadde skikkelig sperre når jeg gikk med nr 1. han var sååå redd for å stange borti babyen(he he he), men det gikk over (litt)når han ble med til jormor ¨å fikk se hvordan vi kvinner egentlig er bygd. Håper ellers du klarer å kose deg m svangerskapet ditt. :)

Takk og pris at flere har det sånn. Jeg liker ikke lukta av meg selv lenger, eller skyllemiddelet, eller deodoranten, eller shampoen, ja stort sett det meste. Det værste er at jeg ikke orker lukta av mannen min, han lever også en munketilværelse om dagen. Håper det gir seg etterhvert, men jeg hadde det slik i forrige svangerskap også. Har ingen gode tips å komme med desverre. :-)

Leter etter sexlysta til mannen min jeg ;o)

Altså, han har lyst, men er så redd for å skade babyen. Dette er vår første. Han vet jo veldig godt at han ikke skader den, men han klarer ikke å kvitte seg helt med tanken. Vi prøver å kose oss på annet vis da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...