Sentralstøvsugeren Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Lurer på hvor mye mindre det er i ett knekkebrød?
Fire småtroll Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Sier de ikke ca 60-100, alt etter hva slags brød det er og hvor tykk skiva er....
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Så da er det likt som knekkebrødet jeg spiser, jo...... Og knekkebrød spiser jeg mer av en brød - ergo jeg får i meg flere kalorier ved å spise knekkebrød.....hmmmmmm....blir brød igjen på meg nå da....
RachaelRay Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Gå inn på vektklubben.no - der kan du legge inn hva du spiser, så ser du hvor mye kcal du får i deg. Hvis du feks spiser en skive brød på 30 gram, inneholder den 76 kcal, mens ett knekkebrød (husman wasa) veier bare 13 gram, og inneholder 40 kcal (sport wasa er 16,5 gram og inneholder 48 kcal). Jeg ville fortsatt med knekkebrød om jeg var deg, for selv om du spiser noen flere, er de jo lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå