Gå til innhold

noen her som drømmer helt sinnsyke drømmer?

Anbefalte innlegg

Jeg er som en strandet hval å drømmer noe heilt j''''''lig.

Ikkje rart jeg er sliten hver morgen . :)

Natt til lørdag drømte jeg at vi var en gjeng som skulle ta livet av oss, deriblant min mann, bror min å samboeren hannes. en kompis av min mann---ja å noen venner til. Vi satt i en slags bunkers å hadde fest,(!).Å det var så grusomt... kompisen til mann min hadde ansvaret for diesel aggregatet som sku sende diesel os inn i bunkersen der vi satt. (jeg kan ennå høre motorduren). Etter hvert begynte de fleste å bli trett å slapp å den ene atter den andre sovna inn... mann min var på tur hinsides,men jeg prøvde fortvilt å dra han ut i frisk luft...heldigvis våkna jeg når jeg merka i drømmen at dette klarer jeg ikke. Tror det tok 4t før jeg turte å sove etter at jeg våkna.. Tolk den de som klarer.

Iallefall noen flere som er på sinnsyke "ekspedisjoner" etter leggetid?? :)

Fortsetter under...

Tror dette er helt vanlig. Jeg og drømmer noe helt vanvittig, og gjorde det samme i forrige svangerskap. Alt fra mareritt av verste sort til utrolige erotiske drømmer.... har ingen sammenheng med hverdagen noen av delene..... :o)

Jeg har alltid drømt mye, veldig mye og veldig detaljert og ofte veldig merkelig, men det tar jo helt av nå som jeg ergravid. Det er jo helt normalt, men slitsomt med marerittene.Jeg drølmmer mye om tortur, utryddelse, mord, drap, innvoller, døden og sex. Gjerne kombinert. Det er helt vanvittig jævlig. Felk mat jeg må torturere min mann, drepe små barn, utrydde alle mørkhudete. Ting som byr meg ekstremt mye i mot...

En ting som hjelper for meg er å søke på drømmesymbolene. Det betyr som regel noe annet enn det boksatvelige. altså hvis man blir forfulgt, så betyr dette at man har et problem, eller tanker som tynger som man må løse opp i. Hvor mye gnur man ikke tankene sine på når man er gravid? Ike noe rart at sånne drømmer kommer da.

Det hjelper for meg i hvertfall. www.drommetyding.dk mener jeg skal ha litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...