Gå til innhold

trening?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er 38 aar og venter mitt foerste barn i juli. Har vaert i superdaarlig form fram til naa og det har blitt mye sofa..Naa er formen mye bedre og jeg lurer paa om noen har noen gode erfaringer med trening. Hva slags trening? Hvor?

Legen min sier at gravide damer i vaar alder trenger mye hvile. Mye mer enn de som er yngre. Hvor mye skal man presse seg?

Fortsetter under...

Heisann! Jeg trente på helsestudio før jeg ble gravid og fortsatte også etterpå. Følte meg frist og fin etter uke 13. og trente da jevnlig frem til jeg var i ca uke 25. Ble lat i jula, og siden har det vært mest turer. Jeg blir 42 år denne mnd, men ingen har gitt meg noen restriksjoner ifht till fysisk aktivitet. Treninga har gjort meg sterk og gitt meg masse overskudd.

Har termin i slutten av mars og er nå sykmeldt på grunn av mye kynnere. Går allikevel turer, men kjenner at kroppen selv sier fra hva den orker nå. Det gjelder hvile også. Blir jeg trøtt og dorsk, legger jeg med nedpå eller bare tar det helt med ro. Så lenge du er frisk og svangerskapet er normalt, er det sikkert ingen grunn til å ikke være i fysisk aktivitet. Det er jo også trim for gravide som er finfin!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...