ella80 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hallo kjære medsøstre! På torsdag skal vi til forsamtale hos Hausken. Vi har bestemt å gå den private veien, og Hausken var et klart valg da. Hørt mye positivt, og håper også vi opplever det:) Vi har tidligere hørt til sykehuset i Tromsø, men føler ikke vi fikk god nok oppfølging eller behandling der. Derfor gjør vi det privat og håper det går bedre slik. Så kommer spørsmålene: Hvordan synes dere det er å holde til hos hausken? Er behandlingsopplegget deres tilpasset hvert enkelt par? Super klem til dere. P.s.: Neste år feirer vi og morsdag:D
mamma050308 Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Vi fikk anbefalt Hausken av fastlegen min. Hausken er en av de beste i Norge som drive med ivf. Tror bare det er Trondheim som er på hans nivå. Han er i alle fall blant de 2 beste. Men det var ikke det du lurte på nei... Min mening er at Hausken er helt super. Sykepleierene som jobber der også er helt topp. Du føler at du blir tatt vare på og at de lytter på det du har å si og svarer konkret på spørsmål. Ikke noen dikkedarier og bortforklaringer. Du får grei beskjed om at dette kan gjøre vondt, dette skal ikke gjøre vondt, slik kommer det til å bli osv. osv. osv. Jeg har bare positivt å si om Hausken. Vet ikke om behandlingsopplegget er tilpasset hvert enkelt par, men det virker slik. Han har TID. TID til å lytte, tid til å snakke. Der er ikke bare avsatt de vanlige 20 minuttene til konsultasjonen. Har du behov for 1 time, så får du 1 time. Så det kan virke som de tilpasser det best mulig. Ønsker dere lykke til. Vi fikk klaff på 1. forsøk og venter en liten prins i begynnelsen av mars.
Smurfeline81 Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Vi er igang med første ivf forsøk hos Hausken og er foreløpig kjempefornøyd med å ha valgt han! Han er kjempe dyktig og hyggelig, og sykepleierene der er bare så utrolig søte! Man får all informasjon om hva som skjer fremover og hvordan muligheten er for å lykkes. De er ærlige og det synes iallefall vi er veldig trygt! Når det gjelder behandlingsopplegget tror jeg de tilpasser det til hvert enkelt par ja. Hos oss f.eks, gikk jeg igjennom en kur på p-piller 1 1/2 måned i tillegg til metformin ( en medisin for sukkersyke) før jeg nå har begynt på selve behandlinga. Det skal sies at jeg ikke har sukkersyke, men Hausken tror at dette kan være med på å bedre sjansene våre. Vi angrer ikke ett sekund på valget av klinikk Hausken!! Ønsker dere masse lykke til! Og krysser fingre og tær for oss alle om at neste morsdag er det VÅR dag:) KLEM:D
Brumm Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hei, Vi er sper fornøyde med Hausken. Etter 8 forsøk i Danmark,Ciconia med enten 1 eller ingen egg- dro vi til Hausken. Gikk på p-piller i 3mnd først og metformin, deretter spray og så sprøyter. Brukte både puregon og menopur. På ul så de 16egg.... så dette var annerledes!! Men ble ingen graviditet. Jeg går nå på p-piller. Skal gjøre det i 1og en halv måned, før jeg begynner med spray. De er veldig hyggelige alle sammen og tar seg virkelig tid til deg. Kan anbefale på det sterkeste!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til
ella80 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Skikkelig godt å høre dere si så mye positivt! Det roer nervene mye.. Det morsomste av alt er at to av de som jobber der heter det samme som meg og min mor, og vi har ikke sååå vanlige navn:D Måtte flire litt når hun presenterte seg i telefonen, og jeg presenterte meg som det samme. hihi I morgen starter jeg turen sørover, fra helt i nord. Dette GLEDER jeg(vi) meg til!! Lykke til masse alle dere. Sikker på at denne klinikken gjør underverker for oss:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå