Gå til innhold

Var inne for å sjekke navnet Aida.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ja det det stemmer, men hun heter Mina Elisabeth da og da blir det ikke sååå likt...

Uansett har jeg fått litt kalde føtter på Stina, ikke pga "likheten" men fordi jeg kjenner ikke den følelsen " JESS" det passer når det gjelder Stina.

Problemet er bare at vi har sagt det til alle nå, for på den måten å måtte ta et standpunkt. Phu;-))

Jaja, men syns Aida var nydelig jeg og;-) Sammen med Leona, men syns det er litt "utenlandsk" og vi har veldig norske etternavn.

Det er SÅÅÅÅÅ vanskelig;-)

Takk for innspill!

Mina Elisabeth er nydelig. Skjønner at dere vurderer/velger Stina da, men allikevel så blir det vel oftest til at man bare bruker fornavnene i hverdagen.

Leona er også veldig pent, men synes Aida kanskje er mer i sjangeren til Mina. Leona blir veldig internasjonalt i forhold, selv om det er vakkert. Ellers så kunne kanskje Mina Leona eller Aida Leona fungert?;-)

Skjønner det er vanskelig, men lykke til med valget!;-)

Annonse

En i nærmeste fam heter Adele, men ja det er veldig fint;-) Jeg så også på Adeline, kjempefint!!

Hmmm, men ja nå kjenner jeg at jeg liker Aida godt altså;-)) men tror det skal godt gjøres å overtale mannen å gå fra Stina ( som hele familien har fått vite hun heter ) til Aida...............

Kan jo prøve;-)

du mente Stina Leona? Ja det har faktisk jeg og hun ene datteren min snakket om;-) Bare ATT, da minnet det av en merkelig grunn på Sierra Leone........................... Jeg er nok noe vanskelig;-)

Men Mina Elisabeth og Aida høres jo bra ut da!!!!! ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...