Gå til innhold

Noen som vet?som er gravid etter k.s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå fullgått 20 uker.Har de siste dagene fått en øm blåmerke følelse på høyre side nede ved arret etter keiser snittet.Er det normalt?Hadde katastrofe k.s i oktober 06.Håper noen vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet i grunnnen ikke, men jeg hadde planlagt keisersnitt for 4 1/2 år siden, har aldri hatt noen komplikasjoner, men er nå litt øm på høyre side av dette arret (jeg er i 33.uke). Kjennes ikke noe farlig ut, men det er plutselig litt mer blårødt enn det har vært før og altså bittelitt ømt. Vet sannelig ikke hvorfor - huden som strekkes, kanskje?

Skrevet

Takk for svar robotgirl.Da er det sikkert normalt.En ganske ubehagelig følelse.Når begynte du å kjenne at det ble ømt?Etter keisersnittet sa de at hvist det ble farge på huden så kunne det være blødning i såret.Syntes at du skulle ringe føden å spør om de kan se på deg.Tenker også at huden strekkes mer nå å fremover.Klem.

Skrevet

Juhu, nå hadde jeg et flash med utrolig mange skrekkscenarioer i forbindelse med blødninger i såret ;-)

Det gikk heldigvis ganske fort over og jeg fikk koblet til de litt mer logiske tankene, - puh! Fastlegen min så på dette arret sist jeg var på kontroll og hun tok sf-målet, hun nevnte ikke noe om at det var noe dramatisk med det, "det ser fint ut," sa hun bare, så jeg håper, håper, håper at det ikke er noe galt. Tror jeg ville kjent det bedre da. Tenker at det kanskje bare er slik at noen hudområder blir litt mørkere når man er gravid.

Husker jammen ikke helt når det ble slik, men det er nok endel uker siden, nå om dagen ser jeg jo lite til akkurat det partiet... Hm, var nok i alle fall før uke 24 (på den andre kontrollen), så det kan godt ha vært omtrent der du er nå?

:-)

Skrevet

Hei du:-)Huff altså.Det var jo ikke meningen at du skulle bli bekymret.Kom bare på det.Hvist legen din har sett på det og sagt at alt ser normalt ut så er det sikkert det:-)Jeg må også koble inn mine logiske tanker.Skal inn på ultralyd til tirsdag å høre hva legen der sier om det.Er vel litt ekstra bekymret denne gangen.Du også kanskje?Skal oppdatere på tirsdag å si hvordan det gikk:-))Klem

Skrevet

Jo, det er utrolig mye rart man kan bekymre seg for - dette også! Håper du fikk beroligende tilbakemeldinger?

Skrevet

Hei robotgirl:-)alt var fint på kontroll og smertene mine var visst helt normalt så da er det sikkert normalt.Ble mer beroliget nå.Må inrømme at jeg var litt bekymret ja:-)Håper det går bra med deg?Go klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...