finetine Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Sluttet på fredag med medisiner,men kan ikke huske når jeg har fått blødning etter negativ graviditets test. Når har dere fått blødning igjen? Som den optimisten jeg klarer jeg ikke la være å håpe,og det er super tøft. Vet at jeg kommer til å få en nedtur igjen når mensen kommer,vil jo ikke at den skal komme men å gå og håpe sånn er også veldig vanskelig:o(.............. Æsj og dobbelt æsj...............
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Når jeg hadde mislykket forsøk, fikk jeg mens rett etter jeg skulle hatt den.. Men du har testet negativt og fått svar fra lege at du ikke er gravid eller? Skjønner ikke helt dette jeg, nei jeg krysser mer jeg )
finetine Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Nei testet bare hjemme og nå er hodet fullt av håp og rare tanker;o). Testet på rugedag 13 og 14 hjemme................ St.Olavs mente jeg ikke trengte å ta blodprøve og skulle stole på hjemmetesten,tror nesten jeg må ta en tur innom søndagsåpent apotek jeg......... Fordi jeg mener å huske at jeg fikk blødning med en gang jeg sluttet med medisiner de andre gangene. Dagen etter eller noe sånt...........
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Merkelig dette her synes jeg. For hvis forsøket er negativt så fikk jeg mens til vanlig tid.. er jo anneledes hvis du får positiv men enten det blir kjemisk eller en ma/sa.. da får du jo blødninger når vi mister.. Nei ta en test til du om noen dager hvis ikke mens dukker opp.. jeg håper og ber til han der oppe at du er gravid jeg snuppa Klemmer i fleng..
finetine Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Takk for det:o)!! Kjenner litt håp sildre inn i kroppen nå,og jeg som skulle planlegge arbeidet mitt idag-konsentrasjonen er bortblåst hihi............. Ja,ja sannsynligvis er det negativt-men vet jo aldri. Venninna mi testet ikke positivt før dag 21:o).............. Ønsker deg en kjempefin dag vennen!! Klemz
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Det er sant det.. mange som har sen hcg. Så ta en tur å kjøp test!! Sitter her og venter i spenning de neste dagene ) håper såååååå du lykkes og har en spire, du fortjender det så utrolig nå.. klem
lita78ღ Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg vil ikke knuse håpet ditt, men jeg har aldri fått mens før tre-fire dager etter medisinstopp. Mener å ha hørt at medisinene kan holde mensen tilbake...og virkningen sitter i noen dager... Det har hvertfall vært tilfelle ved alle mine forsøk. Men det er aldri godt å vite...kanskje, kanskje...! Ønsker deg et blått kryss!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jeg fikk blødning to dager etter at jeg sluttet på medsinene. Håper blødningen ikke kommer til deg, og at du får se et blått kryss på testen i stedet:O))
finetine Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2008 Ja det har dere rett i jenter;o). Det er jo lurt å være realistisk også,negativ test er jo som regel negativ dessverre. Har det ikke skjedde noe til onsdag tenker jeg at jeg tester igjen,men må nok bare innse at mensen er rundt hjørnet og at jeg må på'n igjen med nye medisiner etterhvert. Klemz
Madam-mim Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Tok 3-4 dager etter jeg sluttet på progestan til jeg fikk en blødning. Men er jo et lite håp enda da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå