Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det med dere?

syns det er stille på dere pcos ere her.. jeg for min del har prøvd å holde meg litt borte oxo planlegger jeg bryllup så det blir nok av annet å tenke på;)...

jeg for min del har akkuratt blitt ferdig med en pergo kur så jeg venter på eggløsning, da tar jeg tester..

Flere som har tatt pergo denne mnd?...

det er snart våres tur alle sammen;)...

KLEM DANIELA:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slapp Pergokur denne måneden ;)

Hadde egentlig tenkt oss en pausemåned.. men så hadde vi vist klart det på andre pergokuren :) Håper alt går slik det skal..

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg har også hatt en dobbel pergokur denne måneden. Så venter spent på hvordan det har gått. Hadde positiv el-test forrige søndag. Så nå er det spenning her i gården.

Ønsker lykke til til alle som prøver!!

Skrevet

pergojenta: gratulerer så mye! håper alt går bra med deg;).. hvor mange pergokurer har dere gått igjennom?.. dobble eller enkle kurer?...

Jenni74: Masse lykke til!.. håper det klaffer! må si i fra.. liker god nyheter;)...

jeg skal teste etter eggløsning denne uka, tror jeg.. må sjekke hvilken dag jeg er i.. syklusdag;)

klem;)

Skrevet

Hei igjen!

Takk for lykkeønskninger! :-) Håper jeg kan komme med gode nyheter etterhvert! :-)

Dette er min tredje pergokur, dobbel. Har fått el alle gangene, men desverre ikke blitt gravid. :-(

Håper på bedre lykke denne gang.

Ønsker deg og masse lykke til, håper du kan komme med gode nyheter etterhvert! :-)

Skrevet

ja det hjleper på å holde motet oppe når noen har gode nyheter;)...

jeg skal ikke teste før sånn ca 16 mars jeg...det er sånn ca noen dager etter forventet mens.. når er din forventet mens da?..

jeg har gått på 1 dobbel pergokur fra føra.. det var før jul.. men klaffa ikke.. gynekologen så at jeg slapp 2 egg tilåmed.. men traff ikke så det er jo greit at det ikke bøe tvillinger..

er du redd for å miste spiren?.. jeg går å tenker på det kan man si ..

lykke til å vi håper på spire;)

Skrevet

Jeg er blitt gravid siden sist!! :)

Den satt på første syklus etter lapraskopien!! Litt takk til dobbel perokur også da.. ;)

Skrevet

Siste tablettdag i dag.. så nå vet vi hva vi har å gjøre den nærmeste fremtid :P Får håpe det setter seg en spire der nå :))

Skrevet

Hei!

Min forventet mens er rundt 19-20 denne måneden.. Spennende, men er også redd for nedturen det vil bli dersom det ikke går. :-(

Men får håpe på det beste.

Tenker ikke så mye på det å miste, men litt tenker jeg på det. Blir sikkert sterkere de tankene dersom det viser seg at jeg har blitt gravid. Da tror jeg at jeg kommer til å være kjempe nervøs for at det skal gå galt.

Vi fortsetter og håpe på at det er vår tur snart! :-) (alle vi her inne som prøver) :-)

Skrevet

nickeline gratulerer!;) håper det gåt bra med deg.. hvor langt er du på vei?...

Stine: hehe.. ja da vet jeg hva som skjer framover.. samme her og.. vi krysser alt i håp om at det klaffer men ikke bena:) hehe;)

Jenni74: Ja det er en nedtur når det ikke klaffer, jeg har hått nok av dem.. er veldig redd for å miste jeg og når jeg først blir gravid.. så når jeg blir gravid skal jeg ikke fortelle det til noen bortsett fra min mann før det er sånn over den første sikre tiden.. kan jo miste etter det og men mindre sjans.. men jeg skjønner ikke noe, jeg Jeg har gått på proveria for å få blødning.. og deretter pergokur.. jeg er i dag 11 nå og har tatt eggløsningstest som er negativ..pleier å ha eggløsning rundt dag 14 sånn ca av pergo..

men det som er så rart er at jeg brått blør i dag.. noen som vet hvorfor?.. eller har gjort det samme?... bare lurer jeg.. var jo ferdig med mensen på dag 5-6... hmmm...

KLEM;) og lykke til;)

Skrevet

Jeg er bare ca 4/5 uker på vei.

Testet positivt 07.02.

Skrevet

Nickeline og miss dani - HEI Å HÅ!

nå er det lenge siden jeg har vært her... blir bare deppa a det!

Nickeline - gratulerer - det blir jo koslig med en liten en i oktober:)

Jeg er ferdig med pergo nå - det funka ikke. skal til lapraskopi, for gjennomskylling og brenning snart - la oss håpe det funker slik at spira sitter da etter 1 syklus!!

jeg er bare sååååååå lei!

Skrevet

Eg har fått time i Porsgrunn rett over påske, så då blir det forhåpentligvis oppstart til prøverør. Må sei eg blir slitan av alt styret, men ser lyset i enden av tunnelen no:)

Kortid skal du gifta deg? Blir spennande!

Klems:)

Skrevet

C_line : lykke til.. håper det hjeler deg! Har hørt at noen får mere skikkelige sykluser av det så det er jo håp da;) lykke lykke til! blir ganske deppa av å være her inne selv jeg men jeg er så glad i å lese når det klaffer for noen;) da har jeg et lite håp om at det vil gå til slutt;)...

jeg har jo da gått på pergo denne mnd.. men jeg tror jeg har fått mensen igjen jeg.. gikk jo på provera for å få blødning.. gikk bra det men skulle hatt eggløsning nå men brått så blør jeg.. trodde først at det var eggløsningsblødning.. så sånn ut, sånn missfarget og sånn men nå er det brått klumper og masse friskt blod så er vel mens på ny.. men skjønner ikke noe av det.. så vet ikk ejeg om jeg har hatt eggløsning.. tviler på det.. jaja;)..

skal gifte meg 21 juni;) gleder meg noe innmari;),, så det hjelper meg med å holde humøret oppe;)... gleder meg til jeg får kjolen min;)... bestilt via nettet.. sydd etter mine mål...

lyst til å sjekke ut bloggen min? da9ela.blogg.no

lov å ta en titt;) legg gjerne igjen noen spor;)...

vestlandsjento: ja man blir sliten av alt styret, er sliten av all gynekolog besøk jeg.. gynekologen min sier bare : sett deg i favoritt stolen din du.. hehe.. vært der så mye.:)... men det som holder oss oppe er nok håpet om en liten en;)

Stor helge klem daniela;)

Skrevet

Var inne på bloggen og såg kjolen din. Nydelig:) Bringer gode minner tilbake frå då eg gifta meg:) Er ein utrulig spesiell dag. Kos deg masse med forberedelsane!

Klems:)

Skrevet

Så utolig fin kjole :) Hvor bestilte du den fra ??

klem

Skrevet

hei;) takk;) bestilte den fra www.drommekjoler.no.. veldig billig og!;) for kjolen og underskjørt på 5100kr;) er veldig fornøyd;) håper den er like fin når den kommer hjem;);)

Skrevet

Den var iallefall kjempe fin :))

Jeg bestilte min på johnsenbrudeportal.no.. fikk den akkurat som jeg ville ha den,med mine egne mål osv.. tegnet å ordnet den selv :) Ble ikke så mye som 5000 kr for min da :)

Du er sikkert like fonøyd når den kommer ;) det var iallefall jeg :))

Skrevet

Ja jeg håper jo på at jeg blir fornøyd.. noe jeg sikkert blir.. men er nervøs for at jeg ikke vil bli det og.. men det er vel alle i en periode.. når det gjelder sånne usette ting.. og hvertfall våre brudekjoler... ja jeg er veldig fornøyd over prisen.. jeg er veldig enkel av meg i kles fronten så jeg er ikke så overdådig av meg... så det blir nok bra;)

Skrevet

gud såååååå koslig høre at du skal gifte deg:)

Jeg ser irkelig frem til å overta hus nå på onsdag....Jeg håper på å gifte meg kanskje til neste sommer om det ikke er kommet en liten en - for da må jeg vente til 2010.

Sakl inn se på kjole og blogg nå etterpå.. blir spennende... nei 5000kr e jo ikke mye...

håper du har det bra - vi 2 får følge hverandre å se om det blir nå klaff:)

Masse klem

Skrevet

hei.. skjønner ingen ting om kroppen min jeg... skulle jo egentlig hatt eggløsning nå i disse dager.. men nei da.. jeg har fått ny mens jeg.. og da skikkelig mens og...skjønner ikke noe.. hoppet jeg bare over eggløsning jeg da elr?.. etter 1 mens gikk det vel 4-5 dager tror jeg før mens nr 2 kom... den 1 mensen var satt i gang av provera... hmmm.. har ikke gått på proveria før men pergo.. og da fikk jeg jo eggløsning først da.. men nå hoppet jeg bare rett på ny mens.. ikke værst da! etter å hatt 0 mens så får jeg 2 på 1 mnd... hmmmm...

ja vi må følge hverandre;) har du msn C_line? klem;)

Skrevet

Hei!

Da var jeg her igjen, men bare med en nedslående nyhet. Har som tidligere skrevet gått på dobbel kur pergo denne mnd. Fikk positivt utslag på el test.

Men desverre, i dag startet blødningen. Må si jeg er litt nedstemt nå. Er litt i villrede hva vi skal gjøre videre. Skal ikke på flere pergo kurer nå fordi legen ikke ville det. :-(

Men masse lykke til til alle doc andre da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...