Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 har ei jente på 7 som fortsatt er våt hver natt. Vi har bleier på blå resept. Hu bruker også Minirin, men det virker ikke, annet enn til å minske mengden. Er her andre med erfaring, og i tilfelle alternativ til "kur"? Ikke alarm og slikt, men annet. Hva kan være årsak til slike problem, utenom arv? Kan tilføye at dette er bare en liten del det som "feiler", så dere ikke tenker; å, for et filleproblem..hehe...(har fått med meg at her var mye diskusjon rundt putebarn) Vi holder på med genetisk utredning.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Her håper jeg også på svar... Har selv en sønn på 8 år som også er våt hver natt, og har bleier på blå resept. Vi har prøvd minirin i 2 runder uten noen som helst effekt. Er nå henvist til ultralyd av urinveiene, og er veldig spent på om de finner noe der. Håper jo at det bare er sen modning/utvikling av det urinhemmende hormonet, som skal senke urinproduksjonen om natten, slik at han ettervert skal bli helt bra... For dette er noe han selv synes er litt ekkelt/vanskelig. Spesielt siden han har en lillebror som ikke bruker bleier....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Hi her:) jeg kan jo nevne at jeg har en eldre unge som har hatt noe det samme, men han var så heldig at Minirin virket som det skulle:) Derfor forstår jeg ikke hvorfor Minirin ikke virker nå, med minsta.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 *dytter* Ingen med litt peiling eller gode råd?
Joikaboll@ Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har hørt at noen har hatt god hjelp i akupunktur og liknende behandlinger. Kanskje verdt å prøve? Jeg har ingen erfaringer med dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå