Tammi Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Leveres tidligere modeller enn 2008 med separat eller felles kalesje?? Jeg vet at det er separate kalesjer på 2008-modellen, men ikke om dette egentlig er nytt. Hva er forskjellen på tidligere modeller og 2008-modellen?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Det som er nytt med 08 modellen er separate kallesjer og regulerbart håndtak...
Tammi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Takk for svar Vil det si at på eldre modeller enn 08, så får man to kalesjer over barnet, dersom man har det i bag? Altså den som er på bagen, og den som er på vogna?? Den som den andre ungen har over seg i sittedelen? Skal ha en i bag og en i sittedelen. Trodde det var slik at ettersom sittedelen vender fra meg har den egen kalesje, og at bagen kun har bagkalesjen, og uansett ikke ville kommet under den andre, ettersom bagen blir vendt mot meg. Håper dette ble forståelig og at noen kan hjelpe...
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Har man bare en bag så vil det være to kalesjer ja. en i hver "retning". Akkurat som TFK og OTH sine. Det som i mine øyne er ulempen med de vognene og dobbel kalesje er at dager der du vil skjerme det største barnet ser du ikke babyen. For da vil sportskalesjen dekkee åpningen til babybagen.
Tammi Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 Utrolig dumt at det er sånn! *grrr* Jeg hadde håpet å kjøpe en brukt EW, men ettersom jeg ikke vil ha en kalesje i hver retning over bagen, må jeg ut med mer penger for å få årets modell. Rett og slett teit, spør du meg. Finnes det andre søskenvogner hvor man ikke får "dobbel kalesje" over bagen?? Noen som vet??
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, sånn sett ikke så teit da. Men heller bra at EW har sett det problemet og gjort noe med det. Men har faktisk sett DWsky på finn.no for salg med delte kalesjer da. De kunne jo importeres fra høsten av i fjor, noen av de nye modellene i enkelte farger, så noen er det på markedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå