Gå til innhold

Moderator?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske det var en moderator her inne som stoppet usaklige og fordømmende innlegg som angriper alenemødre. Det vi kan gjøre jenter, er å ikke unne slike idioter et svar. Slike folk er ute etter å lage kvalm, og vi mater dem ved å hisse oss opp over innleggene deres, og å svare på dem. Siden det ikke er noen moderator-ordning her, så må vi bare prøve å holde hodet kaldt og IKKE svare på slikt nonsens. Enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo da, du har sikkert et poeng, men jeg foler for aa ikke la innlegg som er kritiske staa ubesvart. Den som tier- den samtykker......iallefall tenker jeg litt saann. Mesteparten av saanne innlegg som kommer inn paa disse sidene er veldig useriose. Og jeg tviler paa at de sjekker svarene engang. Tror ikke en fri debatt er en negativ ting. Det gjenspeiler samfunnet vi lever I. Noen vil alltid ha en annen mening og noen vil vaere slemme med vilje. Les ris og ros siden, veldig interessant hva moderator tenker. Har forresten faatt alle de innlegg som jeg har bedt moderator om aa slette slettet.

Skrevet

OK, er litt ny her inne ser du.....og blir så lei meg når folk ødelegger et forum som liksom skal oppmuntre og støtte.... Men jeg skal sjekke ut ris og ros + moderator-opplegget! Thx

Skrevet

Det er interessant aa se forskjellen paa fora der man kan vaere anonym og de fora man maa bruke nick. Ta 1. Og 2. Trimester f.eks. Paa 2 kan du vaere anonyn og der faar folk saa hatten passer. Paa 1. Trimester raader en "snill" tone. Dessverre er det ogsaa lett og glemme at det er virkelige mennesker bak nickene og ikke kasuser, har brennt meg litt paa det. Saerlig I begynnelsen. Jeg har fortsatt en gruppe mennesker som avskyr mine innlegg, men det gir jeg en god dag I saa lenge jeg kan staa for dem selv. (Skal innromme at jeg liker det bittelitt ogsaa) Prover aa tenke naa: ville jeg ha sagt det samme face to face og I tilfelle gavner det personen eller situasjonen. Kos deg med voksende mage. Dette kommer til aa bli morro uansett hvem som er pappan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...