bollibompa Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 ......er så lei meg..... enn at det skal bli så lite gode egg av så mange? Vi hadde håpt på rekord vi,har ligget på ca 4 gode befruktede egg ved hvert uttak, slik at vi har alltid hatt noen på frys. Dette var 4. uttak, og da vi prøvde oss på Danmark hadde vi håpt på mirakler :-) jeg vet at jeg ikke skal sutre, fikk jo 2 egg inn, men ingen på frys, Og da blir dette plutselig så alvorlig.....for vil de ikke feste seg, så har ca 40.000 gått rett ut vinduet. (behandling, medisiner og reise med opphold) Vi valgte å kun kjøpe et forsøk da vi regna med for sikkert at det ble noen på frys. Og da må vi på`n igjen.....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hei.. uff det var trist å høre.. men som du sier selv du har to egg og skal se at det er gullegg ) men skjønner godt at du syns det er vondt at du ikke har noen på frys. Har selv 3 forsøk bak meg og ingen frys, er tungt når man må igjennom hele prosessen hver gang.. Jeg skal krysse fingre for deg og be til høyere makter om at du nå lykkes!!! klem
Golliat Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Hei jenta! Skjønner skuffelsen..men vet du hva? du har faktisk fått 2 egg tilbake,,, og det er jo fantastisk.!! Vi valgte og ta 3 pack, det fordi jeg ikke lager mange egg og vet veien er lang. Jeg har aldri hatt noen på frys og får det nok aldir heller. Vill heller ha en i magen.... Prøv og kos deg nå... Klem Golliat
bollibompa Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 Hei Golliat! Jeg vet at jeg sa til deg at du måtte ikke sørge over få egg, for det kan jo være gullegget. Så nå må jeg vel kanskje følge mine egne råd :-) Får bare håpe de har tenkt å bli inne i magen min nå :-) Skal prøve å være superpositiv! Hvordan går det med deg da?
finetine Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Skjønner skuffelsen din,for når man har noen på frys føler man seg veldig mye sikrere. Skulle det bli negativt så har man sikkerheten der som ligger i fryseren liksom. Men to egg inn er jo veldig bra:o),syns du skal følge ditt eget råd dette er jo kanskje gullegget!! Lykke til videre....................... klem
Golliat Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Hei igjen! Jo da har det jo greit,,men tankene går i hundre hele tiden. leter etter symptomer som jeg ikke finner.. snufs.. hadde bestemt meg får å nyte ruge perioden min ,,men har ikke vært flink jente..jeg er sykmeldt sidne jeg orker ikke det progestran kapslene på jobben... blir hjemme hele uken.. føler meg litt heldig... Stå på jenta,, KLEM GOLLIAT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå