Gå til innhold

Bestillingstid på Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis de har den fargen du vil ha inne, får du vogna med deg med en gang:) Jeg fikk med meg min city cross med en gang:) Ellers har jeg hørt opptil 8-12 uker, pga emmaljunga bare produserer en farge igangen. Varierer kanskje også litt med hvilken modell du vil ha.

Trodde ellers ikke Barnas Hus førte emmaljunga...???? Hvilken avd er dette da?:)

Vi bestilte vognen vår på Baby Miljø i Stavanger. De har nesten alle fargene på lager, men du kan velge å la vognen være der så lenge du vil.

Jeg har hørt at Emmaljunga kan ha litt forsinkelser, så det er kjekkere å bestille den i en butikk hvor de har den på lager.

Annonse

Kjøpt City Cross på Barnas Hus i november, den 15. Vognen skulle vi ha i sort, så den fikk vi med engang... Men bagen måtte bestilles og har IKKE kommet enda- altså veldig lang bestillingstid på noe.

Skal ringe dem imorgen, for er 14 dager til termin snart og virkelig glad det ikke er selve vognen jeg går å venter på. Det kan jo bli litt mer krise enn bagen.

Men ble før jul lovet at den skulle produseres i uke 4 og leveres Stavanger i uke 5- Men imorgen går vi jo inn i uke 7.

Vil bare si at da jeg bestillte min Emmaljunga Cerox i fjor, tok det LANG tid før jeg fikk den... Jeg bestillte den i begynnelsen av januar, og mannen min henta vogna hos Bebito i Trondheim dagen etter at jeg hadde født, -4. mai.. Så vær ute i god tid, om du vil ha en spesiell farge!! :)

Hørt det er veldig lang leveringstdi på noen av vognene...

Har 6mnd på oss til termin.. Tenke bestille/kjøpe etter påske ein gang. Då har vi vært på ultralyd og veit at alt er som det skal...

Hvis det blir vanskelig å skaffe fargen som eg vil ha så får eg nøye meg med ein annen ein....

Skal forresten ha emmaljunga edge duo combi i fargen Elk:o) Gleeeder meg!

Jeg bestilte en annen type vogn riktignok (teutonia), men fikk beskjed om at hvis jeg fødte før leveringsdato skulle jeg få lånevogn. Kjekkest å legge babyen i sin egen vogn da, men ikke noe krise;) Det er kanskje noe lignende ordning for emmaljunga:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...