jonamam Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har hørt at det er så fint å gå på tur der, men finner ikke ut hvordan man kommer seg dit. (Er ikke fra Bergen, og bor i Fyllingsdalen) Kan du forklare meg veien??
LegallyBlond Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Tar meg den frihet og svarer jeg =) Du kjører utover mot Fana/Lagunen, kjør gamleveien fra Nesttun (rundt Skjold) i andre rundkjøringen etter sentrum av Nesttun, der med Esso-stasjonen, så kjører du av og bak essostasasjonen og følger veien der et stykke uten å ta av. Tror det er skiltet opp til Smørås. Du skal iallefall forbi et stort ganske nytt bygg med en Prix-butikk og noe catering-greier og videre oppover veien der, helt til toppen (er et stykke) og der finner du en parkeringsplass. Derfra er det lett å komme opp til vannet. Kjempefint der oppe!!! Ble litt vanskelig å forklare, om du ikke skjønte dette så gå inn på gulesider.no og kjør ut veibeskrivelse fra deg til smørås.
LegallyBlond Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Skulle være komma etter parantesen med rundt skjold =)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Men om du bor i Fylingsdalen er det jo flere andre bra fjell å gå på i nærheten av deg også Løvstakken er jo f.eks. ikke for bratt.
jonamam Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk for svar, dere! Jo da, det er fint å gå på tur i Fylligsdalen, men har hørt at det er veldig fint der på Smørås også, med trollfigurer i skogen og sånn...greit med litt avveksling i blandt:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Trollfigurer? Stilig. For en stund siden var dte jo trollskog på Fløyen også. Men de er kanskje tatt bort nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå