Gå til innhold

Å våkne i sengen til mamma på morsdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ganske fint:-)

Deilig å ta med sambo og lille rosa på "tur".

Eldstejenta har feiret 20-årsdag hjemme så vi rømte heimen.

Siden foreldrene mine er sydover pt så passet det bra å campe her:-)¨

Men stakkars lille rosa skjønte jo ingenting når ikke mommo og beste var her da vi kom......hun gikk rundt og lette i alle rom;-)

Lagde deilig middag i går kveld og så film og koste oss.....deilig å våkne uthvilt og med ro i kroppen......

Nå er sambo og lille rosa ute og leker og vi skal ut og gå tur snart:-)

Ha en flott morsdag alle dere flotte jenter her inne:-)

Skrevet

....en deilig avslutning på en følelsesladet og slitsom uke, jeg unner deg hvert sekund av nytelse og ro i sjel og sinn!

ha en fin dag videre klatten!

Skrevet

I like måte! Så koselig å lese om starten på dagen og avslutningen på gårsdagen hos dere:-)))

Ha en flott morsdag, du også!! En ekstra flott, etter et sikkert veldig spesielt år for deg.

Klem

Skrevet

Takk for det dere:-)

Nå kjenner jeg roen synker inn.......kom hjem etter at de eldste hadde fest her og det var så ryddig og pent!!! De var 16 stk her på middag og fest, og jeg er så glad for at jeg ga dem tilliten. Det mest rørende er jo at hybelboeren ble igjen her hjemme og ryddet og vasket sammen med en annen kamerat av eldstejenta, da alle de andre dro på byen for å danse:-)

Tydeligvis viktig for ham å vise oss at han er tilliten vår verdig......det varmet:-)

De er fine disse barna, og jeg er så glad for at jeg får lov å være i deres liv. Det lærer meg mye som menneske:-)

Skrevet

Koselig med både mammaseng og fin fest i heimen!!

VI har hatt besøk av mamma i helgen og det var fint å feire morsdag med henne i dag før de reiste. Jeg hadde egentlig tenkt å bake kake til i dag, men prioriterte å spise lunsj og drikke vin på cafe i går med mammaen min i stedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...