Mom for two Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har funnet noen navn jeg ønker på mitt ventende barn og nå er far inne for valg.(Dette gjorde vi også sist gang og har endt opp med et navn som passer jenta vår kjempebra) Lurer bare på hvilke navn dere ville valgt? jentenavn: Nellie, leona, Nila eller Heylie guttenavn: Elliott, Wilmer eller Milo
*Dubsgirl* Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ville valgt: Leona (om det er meningen at det er med L og ikke med I.. Ieona..) eller Nellie til jente, og Elliot til gutt! Elliot er kjempefint!!!
Vannmann35 Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg likte best Nellie og Wilmer tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Heylie høres ut som et hyl, så det ville jeg strøket med en gang! Nelly (med Y) og Elliot
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Mange fine navn! Nelly er favoritt, men da med NellY. Leona som sterk nr to. PÅ guttenavn liker jeg Elliott best, men Milo er tøft det og:)
GuriGuri Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Syns egentlig alle navnene der var pene og spesielle;-) Av jentene ville jeg eskludert Heylie for jeg føler det blir litt rart på Norsk. Leona har jeg vurdert selv og syns det er nyyyyydelig!!! Nila på andre plass her og delt siste på Nellie og Heylie. Guttenavn, Wilmer eller Elliott. Milo er litt for mye MILO Vaskemiddel og tror og jeg kjenner en hund som heter det. Selv om jeg vet det er et navn også;-)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Leona er utrolig nydelig. Kjempevakkert. Elliott er kjempevakkert og spesielt. Det er mine favoritter! Haylie/Hailey er fint, og!
Molla-67 Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Heylie...??? Garantert at hun alltid må stave navnet sitt for andre minst tre ganger, presentere seg tre ganger og aldri få navnet sitt skrevet riktig'!!! Nila....??? nei og atter nei...!!!!!!!! Nellie....??? Nelly er bedre og forsåvidt ok. Litt usikker på om du mener Ieona eller Leona... håper det er en skrivefeil... :-))) ... Leona er vakkert og er vinneren på jentesiden. Milo er et vaskemiddel - sånn er det med den saken... beklager.... Wilmer har jeg aldri hørt så av dine alternativer går Elliot av med seieren. Lykke til !!!
Lille-mor Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Av dine alternativer ville jeg valgt: Nellie eller Leona og Elliott.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Leona var veldig fint, men er ikke så sikker på guttenavnene. Om jeg måtte vege ville jeg gått for Elliott
**geisha**06♥08 Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Leona av jentenavna, nydelig navn. Skal jeg velge et av guttenavna må det bli Wilmer, men likte egentlig ingen av navna på guttesiden.. ) Hva med William?
milde.m72 Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Åh,endelig noen med litt spreke navn forslag!! Må først si at jeg er tante til en Wilmer!!! Nydelig navn!!! Liker godt Nellie-ville som deg,skrive det sånn,på den engelske måten! IKKE med Y!! Nila og Hailey er også flotte navn! Milo kjempe kult! Skal jeg velge to måtte det blitt Wilmer og Nellie!!
Gulp Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Nellie eller Elliott. Selv om jeg egentlig har en helt annen smak:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Ja jeg synes også dette er spreke forslag. Er lei alle som absolutt må ha "stødige" navn , hva som enn menes med det. Synes personlig at Milo til gutt og Nila til jente var beste forslag
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Synes det er fint at alle som ikke liker navnene gir tilbakemelding uten hverken å måtte trashe de som liker dem. Takk!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Leona og Elliott så absolutt Nydelige navn:) Go for it! Nellie høres ut som nellik. Nila liker jeg ikke. Heylie blir rart. Milo er oppvaskmiddel og katte/hundenavn for meg. Wilmer er helt greit
Katharina88*Angelica08 Skrevet 16. februar 2008 #22 Skrevet 16. februar 2008 Nellie eller Elliot ville jeg valgt.. Milo er jo det man vasker ull med =P
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #24 Skrevet 18. februar 2008 Jeg stemmer for Nila og Elliott. Men ville skrevet Eliott, med en L.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #25 Skrevet 18. februar 2008 Har aldri sett noen skrive Heylie - så jeg ville gått for en av de mer "vanlige" måtene; Hailey, Hayley,Hailie, Haylie Hailee eller Haylee - riktignok er nok Hailey eller Hayley mest vanlig. Anyway, er jeg ikke så glad i navnet. Nila synes jeg høres kjempe merkelig ut.... Leona liker jeg ikke. Nellie er et fint navn, men jeg ville skrevet Nelly. Elliot med en t er evt. best, men har så ekstremt dårlige assosiasjoner til navnet, så liker det ikke. Milo kommer helt an på hvordan du uttaler det. Men synes det er litt spesielt, og litt vaskemiddel. Wilmer synes jeg er et kjempe fint navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå