Gå til innhold

nei nå jenter....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, dagene bare flyr av gårde... Men, stikker innom av og til å sjekker ståa.

Vi har det bare bra. Vi koser oss hjemme om dagene og gjør ting i vårt eget lille tempo. Om kveldene derimot er hun en "makk", og fra kl 19 til 23 vet verken vi eller hun hva hun vil. Ikke vil hun sove i vogna eller sengen, ikke vil hun sitte på fanget, ikke vil hun bli bært eller ikke vil hun leke. Er rimelig forvirret! Ellers alt bra her, takk!

Dere andre?

nei håper ikke klubben dør ut enda;o)jeg er her, men skriver ikke så ofte lenger..har ikke tid til så mye skriving etter at Aida kom til verden..før var jeg høygravid og orket ikke gå ut så mye..nå som jeg er blitt mamma går mesteparten av dagen til trilleturer og venninne-treff..kvelden kan jeg havne på nettet,men da vil jeg jo ha tid til sambo og bruker å amme Mye(!) før natten..de dagene hvor det er lite melk og jeg må amme mye sitter jeg en del på nettet mens jeg ammer for å få tiden til å gå hehe

Ellers går det fint med oss, dette ble visst litt langt dette..Aida er blitt to mnd og har funnet seg til rette her i verden, utrolig artig å følge med på utviklingen og få mer respons fra henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...