Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Er det noen her som går på medisiner, nå når dere er gravide?? Jeg har gått fast på dose 40 av cipramil. Skulle økes til 60. Nå når jeg ble gravid, kuttet legen meg tvert av... Hadde ett helvete av abstinenser i 14 dager, er der fortsatt, men ikke så galt nå... Men er skikkelig nedfor nå... Så bør jeg ta sjansen på medisinbruk igjen? Skal i møte hos psyken mandag, da bør jeg være sikker... Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hei.. jeg gikk også på antideppresiv når jeg ble gravid.. efexor het de.. legen anbefalte meg å kutte dem ut, noe jeg gjorde.. han sa at det antageligvis ikke var skadelig for barnet å gå på dem, men hvis det da allikevel skulle være noe galt med barnet ville jeg antageligvis bebreide meg selv, og det ville han jeg skulle slippe.. medisinene mine viste seg at hadde ingen virkning på meg, selv om jeg var ekstra nedfor en periode etter jeg sluttet.. men nå er jeg "helt fin", slik jeg var når jeg gikk på medisinene.. bare diskuter me dem du skal snakke med.. kan hende at det i ditt tilfelle er lurt å fortsette på dem, men det bør du finne ut av sammen med en fagperson.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå