Gå til innhold

Hva synes dere om dette guttenavnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt min smak...

Hvordan vil du uttale det? Såååfian?

Synes det blir for unorsk også. Litt i samme gate som Julian, og sånne navn ser jeg for meg som en litt slesk sydeuropeer desverre...

Skrevet

Virker som folk blir forvirret av å se på tv og nettet og blader og vet ikke hva. De skjønner ikke lenger at de bor i Norge.

Skrevet

Nei, liker ikke det så godt. Sofus like jeg da.

Skrevet

Lyder som en italiensk fotballspiller eller noe, helt greit, men ikke noe jeg ville valt. Sofus derimot er ganske tøft.

Skrevet

Det er et fint navn, men det skal passe til barnet. Dersom far eller mor f.eks er fra Nord-Afrika og dere vil ha et navn som fungerer i begge land synes jeg Sofian er kjempefint. Om dere begge er fra Norge passer det ikke så godt.

Skrevet

Da tenker jeg på Marokkanere av en eller annen grunn...:) og det er jo ikke negativt, men det står seg kanskje litt rart imot Hansen eller Olsen ...

Navnet er søtt, men rart på en veldig norsk unge. Enig i at Sofus er en norskere og bedre variant... hvis dere er norske begge to altså:)

Skrevet

Syns det er fint!!

I samme "klasse" som Julian, Emilian..

Skrevet

Uff nei, liker det ikke. Pinglete og femi, pluss lite fint. Sofus er bedre.

Skrevet

Jeg liker ikke Sofian, ikke min smak i det hele tatt. Det blir litt "kattenavn" på lik linje med Sofus som mange katter heter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...