ma-85 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Ikke helt min smak... Hvordan vil du uttale det? Såååfian? Synes det blir for unorsk også. Litt i samme gate som Julian, og sånne navn ser jeg for meg som en litt slesk sydeuropeer desverre...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Virker som folk blir forvirret av å se på tv og nettet og blader og vet ikke hva. De skjønner ikke lenger at de bor i Norge.
StorkeMammaen Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Nei, liker ikke det så godt. Sofus like jeg da.
Vannmann35 Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Lyder som en italiensk fotballspiller eller noe, helt greit, men ikke noe jeg ville valt. Sofus derimot er ganske tøft.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Det er et fint navn, men det skal passe til barnet. Dersom far eller mor f.eks er fra Nord-Afrika og dere vil ha et navn som fungerer i begge land synes jeg Sofian er kjempefint. Om dere begge er fra Norge passer det ikke så godt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Da tenker jeg på Marokkanere av en eller annen grunn... og det er jo ikke negativt, men det står seg kanskje litt rart imot Hansen eller Olsen ... Navnet er søtt, men rart på en veldig norsk unge. Enig i at Sofus er en norskere og bedre variant... hvis dere er norske begge to altså
*Dubsgirl* Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Syns det er fint!! I samme "klasse" som Julian, Emilian..
Synnøve_Solbakken Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Uff nei, liker det ikke. Pinglete og femi, pluss lite fint. Sofus er bedre.
**geisha**06♥08 Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Jeg liker ikke Sofian, ikke min smak i det hele tatt. Det blir litt "kattenavn" på lik linje med Sofus som mange katter heter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå