Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Når slutta deres søte småmed mat på natta, og slutta de av seg selv eller måtte dere venne dem av med det? Snuppa vår er 6mnd (i dag:) og jeg er ganske lei av å våkne hver tredje time hele natta. Savner sårt å sove en hel natt igjen. Er nærmere et år siden sist Hvordan får jeg henne til å slutte med nattmåltidene? Hun vil jo ikke ha vann, så å gi henne vann istedenfor pupp går ikke...
cocochin med to små Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Kan desverre ikke gi deg noen svar, jeg sliter med så og si identisk situasjon selv. Sønn på 8 måneder som aldri har sovet en god natt i sitt liv, våkner hundre ganger og det eneste som får han rolig igjen er pupp, pupp, pupp. Umulig for faren å ta han om natten når han jobber lange dager med fysisk arbeid, og ungen våkner ikke 1-2, men utallige ganger! I tillegg har han mye eksem og allergi så han blir liggende å klore og klø seg når han våkner, har latt han gråte men det blir timesvis med gråt uten at han sovner igjen. Så ja, ganske likt problem som dei Hei_Hei. Jeg blir nå også veldig sliten selv av å våkne alt fra 5 til 10 ganger pr. natt i 8 måneder i strekk. Så dytter denne, om noen har hatt lignende problemer og har noen gode tips??
cocochin med to små Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Oi, ser jeg svarte på feil tråd egentlig. Skulle svare på lykke sin tråd, men men. samme problem uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå