Gå til innhold

denne kloster forbrennings-te, funker den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen!

Nå har jeg brukt teen i en uke, og jeg syns jeg ser antydning til at kiloene "renner" av!!! Hehe! Vel, da jeg startet på trening-og-null-godis-dietten min mandag for halvannen uke siden, og da veide jeg 88,6 kg. Etter to dager begynte jeg med forbrennings-te sammen med Bio-T-kapsler. Jeg veide meg igjen mandag som var, og veide 87, altså ned 1,4 kg.

I går gikk jeg på vekta for moro skyld midt på dagen, selv om man kanskje bør holde seg til EN veiedag i uka, men jeg gjorde det likevel. Man skal vel også helst veie seg om morgenen, og ikke midt på dagen, og alltid til samme tid... Anyway, jeg veide 87 da også, selv om det var midt på dagen. Og nå gikk jeg på vekta igjen - etter å ha spist og drukket, og nå veide jeg plutselig 86,6.

Hva skjer egentlig? Renne kiloene av??? Vet ikke om det er det at jeg har holdt meg nesten helt unna godteri eller om det er teen eller Bio-T, men jeg går i alle fall ned.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Bio-T er et produkt fra Pharma Nord. Det har vært en del reklame for det på tv i det siste. Fås kjøpt på helsekost det også. Det medvirker til omdannelsen av fett til muskler i forbindelse med mosjon. Det skal visst også redusere apetitten.

Sjekk gjerne denne: http://www.sunkost.no/vektbalanse/menuid/20/bio-t/prodid/88/display.aspx

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...