Gå til innhold

denne kloster forbrennings-te, funker den?


jippiii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte på den på onsdag, sammen med Bio-T, og trening 3-4 ganger i uka. Har veiedag på mandag, så får se.... Men jeg tror jeg har gått ned bittelitt.

 

Har hørt fra andre at kiloene bare renner av.... Får nå se på det da...... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe tro på det, men det var en annen her inne som skrev det. Kan gi tilbakemelding når jeg har brukt den litt lenger...... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er første veiedag etter en uke med trening, forbrennings-te og Bio-T-kapsler. Og jeg har gått ned 1,4 kilo på en uke!

 

Tipper teen funker sammen med trening!

 

Spennende se hvordan denne uka blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På helsekostbutikk, f.eks. LIFE. Det var der jeg kjøpte hvertfall. Den koster litt da, nesten 70,- for en boks med 20 poser. Men jeg tror det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Nå har jeg brukt teen i en uke, og jeg syns jeg ser antydning til at kiloene "renner" av!!! Hehe! Vel, da jeg startet på trening-og-null-godis-dietten min mandag for halvannen uke siden, og da veide jeg 88,6 kg. Etter to dager begynte jeg med forbrennings-te sammen med Bio-T-kapsler. Jeg veide meg igjen mandag som var, og veide 87, altså ned 1,4 kg.

 

I går gikk jeg på vekta for moro skyld midt på dagen, selv om man kanskje bør holde seg til EN veiedag i uka, men jeg gjorde det likevel. Man skal vel også helst veie seg om morgenen, og ikke midt på dagen, og alltid til samme tid... Anyway, jeg veide 87 da også, selv om det var midt på dagen. Og nå gikk jeg på vekta igjen - etter å ha spist og drukket, og nå veide jeg plutselig 86,6.

 

Hva skjer egentlig? Renne kiloene av??? Vet ikke om det er det at jeg har holdt meg nesten helt unna godteri eller om det er teen eller Bio-T, men jeg går i alle fall ned.

 

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer faktisk på om jeg merker at jeg har redusert apetitt ja. Vanligvis har jeg stooooor apetitt, men har spist normalt denne uke (har også vært litt syk da, så det kan jo være derfor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Bio-T for en måned, altså 180 kapsler. Max 6. pr. dag. Men det finnes en mindre pakke.

 

Drikker 2-3 kopper forbrennings-te hver dag. Det står på pakken at man skal bruke det som en kur i 3-4 uker, 2-3 kopper daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tydeligvis! Jeg stusset litt på det selv, men....... Det er det det står på pakken. Men går jo an å høre med de som jobber på helsekosten da. De kan sikkert svare på hvorfor det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...