Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er et par på 30 (hun) og 40(han) som har vert i Danmark hos Nordica. Vi er veldig happy med vårt første møte og test.

Har prøvd og danne meg et bilde av de forskjellige diskusjonene her, og satt meg inn i deres situasjon, men har ikke lykkes.... Hva er grunnen for at dere bruker feks. Nodica ? Er det problem hos han eller henne?

Hos oss er det han som gjør at vi reiser til Nordica da han steriliserte seg i 99 fra forrige ekteskap. Jeg er veldig produktiv og etter scanning hos Nordica fikk jeg beskjed om at jeg var i kjempe fin "shape" og veldig produktiv.

Han gjennomgikk en test der de tok ut sæd fra bitestikkel med godt resultat. Pga at antallet ikke var i millionklassen så skal vi gjennomgå micro innseminering der de legger en sæd celle direkte inn i egget.

Hva er dere noe erfaringen når alt er ok hos henne etter at det befruktede egget er lagt tilbake i livmoren ? Er det stor fare for at det ikke "fester" seg og kommer ut ? Det er dette vi er bekymmret for så om noen har erfaring med dette så hadde det vert fint med synspunkter og erfaringer....

Helsing Blanka78

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136802720-assbefruktning-hos-nordica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Vi valgte Nordica pga at jeg har lest mye bra om de og at de tilbyr ass.hatching og sterkere medesinering.

Hos oss så lager jeg minimalt av egg-ellers ikke noe "galt" med noen av oss.

Men det vil ikke feste seg.(se profil)

Lykke til ...

KLEM

Hei Golliat,

Takk for ditt svar. Hva er det som gjør at eggene har vansklighet med å feste seg ??

Forstod det slik at jeg skulle bruke "stikkpiller" som hjelper til å produsere slim i livmoren slik at det befruktede egget skal feste seg.....

Min mediseringer : Gonal 450, Ovitrelle 250 og til slutt Orgalutran 0,25 mg

PS: Lykke til, vi krysser fingrene for dere..............

Klem

Blanka

Hei jenta!

Du er på samme medesin som jeg har hatt på mine 4 forsøk.

Nå siste gangen så har jeg brukt 600ie gonal uten at jeg fikk noe mer egg. Men det vet man jo aldri.

riktig det med stikk piller, nå tar jeg progestron 3 ganger om dagen pluss kortison for å " hemme" imunforsvaret.. siden de kanskje tror at det kan være med på å "skyve"fra seg egget.

Vi har og tatt assistert hatching på egget denne gangen.. så får vi se.

Det er ingen som har noe svar på hvorfor det ikke fester seg. det er vel naturens gang.. ser det er mange som lsiter meg dette..

KLEM

Hei. Jag og min mann er i en exakt likadan sittuation dere. Vi er på vårt andra førsøk nu. Vi går på Aleris i og der har vi ikke fått noen info om at det skall vara svårt at eggen skall feste seg. Får man in det rette egget så skall det gå fint. Tänk goda tankar :) Lycka till!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...