Sommerfugl78 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Gutten min får Collett MME. Den kostet 69,- pr pakke. Plutselig kostet den 89,- (på Meny). Jeg gikk på Rema og der kostet den 95,- Det var da voldsomt til prisøkning sånn helt plutselig! Vet det er andre matvarer som har økt i det siste. Men MME er noe en MÅ ha. Kan ikke la være å kjøpe det akkurat Ikke at det er såå mye penger med 20-25 kr, men tilsammen blir det jo en del... Synes bare det er unødvendig at silke varer skal bli "rammet" av så høy prisstigning.
Matja Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Ja, Hippen har også gått opp på Meny, men jeg tenkte at jeg bare hadde glemt de gamle prisen. Nesten 60 kr nå!! Ille ass! Heldigvis bare et par mnd igjen til vi skal begynne med Tine
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Dæven, det har jeg ikke lagt merke til engang. Den var ganske drøy!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 NAN koster 111 eller er det 112 kr pakken(to poser oppi hver) er sykt dyrt for noe en må ha til et lite barn!!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg vet! Irriterende! NAN kostet 92 kr før og nå har den gått opp til 112kr. Litt og litt blir jo til mye!
november26 med liten prinsesse Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 huff da, var jeg anonym, det var ikke meningen.. hehe;p
Sommerfugl78 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Var på Rimi i går, men den kostet 95 kr der..... MEN, på Meny har det kommet junior-avtale for trumf-medlemmer. Jeg kjøpte Collett der i dag, og regnet ut at det ble 75,65 kr :-) Så da er prisen igjen nesten nede til det den var!!
tittentei... Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Hei:)Jeg brukte litt Nan litt Collett,Sluttet med Collett pga han gulpet mye.Utrolige spulukt,sur.Det gjorde han ikke med Nan.Nan er tynnere.Colletten er tykkere,akuratt som fløte.Men er enig att det skulle ikke vært sånn.Di prøve seg.Di vet att det selger uansett:)
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Ja, det synes jeg også er veldig drøyt. Jeg har tvillinger så da går det 2 pakker mme i uka, så det blir fort dyrt, spessielt når prisen har steget så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå