Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg fullammer min sønn på 3 mnd men vil snart begynne å trappe ned på ammingen. Er det best å starte med nattmåltidene eller dagmåltidene. Jeg gir han mme to ganger om dagen nå, en om morgenen og en om kvelden før leggetid.
May-juli07+mai09 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 ja dette lurer jeg på også... jeg har en 6mnd gammel gutt, som ikke er interessert i puppen på dagen, bare kveld/natt... jeg har mye spreng og vondt i puppene, så for å holde ut så pumper jeg, men det blir jo ikke akk nedtrapping!!!!! noen gode forslag?? klem
arena Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er inne i å avslutte amming om dagen, min sønn er litt over 5 mnd, og har ikke lyst å ammes mer, bare protesterer etc. På helsest. sa de at jeg bare kunne kutte tvert, men når jeg får brystspreng, så tar jeg en tur i dusjen og masserer. IKKE pumper, for da bare opprettholder man produksjonen. Dette har jeg gjort, og det funker fint, masserer bort kuler i brystene, au au, men blitt bedre for hver dag. Skal sies at jeg ammer han når han våkner kl 5, for da er det godt å "lette trykket", men ellers gir jeg bare MME. Skal begynne m grøt og, men venter til etter 2 ukers ferie fra imorgen(",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå