Gå til innhold

Hvordan trappe ned ved fullamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fullammer min sønn på 3 mnd men vil snart begynne å trappe ned på ammingen. Er det best å starte med nattmåltidene eller dagmåltidene. Jeg gir han mme to ganger om dagen nå, en om morgenen og en om kvelden før leggetid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette lurer jeg på også...

jeg har en 6mnd gammel gutt, som ikke er interessert i puppen på dagen, bare kveld/natt... jeg har mye spreng og vondt i puppene, så for å holde ut så pumper jeg, men det blir jo ikke akk nedtrapping!!!!!

noen gode forslag??

klem

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er inne i å avslutte amming om dagen, min sønn er litt over 5 mnd, og har ikke lyst å ammes mer, bare protesterer etc. På helsest. sa de at jeg bare kunne kutte tvert, men når jeg får brystspreng, så tar jeg en tur i dusjen og masserer. IKKE pumper, for da bare opprettholder man produksjonen. Dette har jeg gjort, og det funker fint, masserer bort kuler i brystene, au au, men blitt bedre for hver dag. Skal sies at jeg ammer han når han våkner kl 5, for da er det godt å "lette trykket", men ellers gir jeg bare MME. Skal begynne m grøt og, men venter til etter 2 ukers ferie fra imorgen(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...