Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Nå er det 2,5 uker siden jeg var på kk og legen lirket ut morkaka, og i dag testet jeg positivt på EL..er helt i ekstase nå...så nå blir det spennende fremover..håper at kroppen er klar for graviditet.. utfloden er nå helt normal igjen..har ikke de store forventningene , men håpet er jo tilstede da:)
Cillepille Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Grattis så mye!! Det er stort! Selv venter jeg enda på mensen, vel det er to uker siden nå og jeg tester enda positivt. Ble så glad for at jeg slutta å blø men nå har jeg småblødninger igjen da;--) SÅ jeg får smøre meg med litt tålmodighet litt til! Masse lykke til videre!
Julebaby :) Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Lykke til jenter! Selv hadde jeg utskrapning 2.januar, og har enda ikke fått mensen. Hos legen på torsdag testet jeg negativt på graviditetstest, så nå er det bare å håpe og prøve... kanskje er jeg allerede gravid og skal ta en test til senere i uka og se... spennende!!! Gidder ikke vente på mensen jeg nei, legen sa at kroppen er klar for å bli gravid nå, og at det bare var å "komme seg opp på hesten igjen" JIPPI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå