Gå til innhold

Ringte til ETH (spåtelefon :-P)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og må si jeg ble utrolig imponert!!! Hun beskrev meg så nøyaktig, og fikk opp de problemene jeg har hatt/har og ga meg gode råd!!

I tillegg fikk hun opp at jeg blir gravid snart (hun kunne ikke si nøyaktig tid, men jeg kunne til og med være det allerede), men at dette ble et kjærlighetsbarn og at det var skjebnen, og at nå var det endelig min tur til å oppleve noe godt :) Håper dette stemmer da, tok ca 6 min så synes ikke det var så verst!

Morsomt var det i alle fall :-P

Noen andre som har erfaringer med spådamer/spåmenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp- jeg har laaang erfaring med spådamer og -menn:) Kjempefascinert av det alternative. Og jeg ser nå etter å ha vært hos så mange, at det de har å si om meg også er påfallende likt! Har selv blitt spådd av eth, og hun traff bra på meg og. Jeg spurte ganske konkret om jobbmuligheter og leilighetskjøp, og det hun hadde å si viste seg å stemme:) Har også blitt spådd av Henning Hai Lee Yang, han er jo også kjent, og både han, eth og alle de andre som har spådd meg har sagt at jeg selv skal jobe med spådom/intuisjon/klarsyn, og at jeg må utvikle disse evnene. Vi får se, interessen har jeg jo, selv om jeg jobber med noe helt annet. Men det gjorde jo eth også, tidligere. Spennende og gøy er det i allefall!

Håper hun har rett i spådommen om graviditet da, Nonnings! Lykke til:) Eth pleier å treffe, selv om tidsaspektet kan være vanskelig i spådom.

Skrevet

Ååå, så gøy!!!

Håper du er gravid nå da:-):-)!!!

Har blitt dådd noen ganger av ei på DIB som er kjemprflink!

Hun har også hatt rett i alt hun har "sett"...

Si ifra når du har testet da!

Om ikke du er garvid nå så blir du det jo snart uansett hvis det stemmer:-D

Skrevet

Tusen takk Gemini7 :-D så spennende det de har sagt om deg da! hehe, du får si ifra om du trenger noen "prøvekaniner" etterhvert da ;-P Synes ting som dette er så utrolig spennende!!

Veronica: Tusen takk ;-) skal si ifra vettu. Er i el-perioden nå, men skal myye til at det klaffer denne pp`n siden typen må jobbe mye mer enn forventet :-S men men, alt kan skje!!

Hvem på dib har du blitt spådd av?

Skrevet

er det ingen anbefalte plasser man kan skrive inn på nett heller, isedet for å ringe? åh.. nå vil jeg ha babyen min..

Skrevet

prøv spå/horoskop-forumet her på Bim! ligger et stykke ned under 'alle forum' i scrollfeltet til venstre:)

Skrevet

jo, men det var veldig lite aktivitet der akkurat nå.. tror ingen som ser er der nå..

Skrevet

By the way, Nonnings; skal nok si fra om jeg trenger prøvekaniner etter hvert ja:) Er jo et kjempemarked å øve seg på her på BiM:)

Skrevet

eth er ei dame som heter Elisabeth som spår på teletorg og har flere klarsynte som hun jobber sammen med (team eth). Har bra erfaring med å bli spådd av eth, og en av de andre hun jobber med kunne se hvor forlovelsesringen min lå da jeg ikke fant den igjen- stemte det også. tror hjemmesida er teameth.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...