Gå til innhold

Hva er nettadressen til ping-pong??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.tinasbok.no/dagbok/linkside.php

Der finner du en haug med nettsider, inkl ping pong.. Når det gjelder TFK har det blitt klart nå etter nyttår at det snart ikke vil være mulig for oss stakkars nordmenn å importere dette merket selv fra utlandet. Grunnet sure norske butikkeiere som har lagt press på TFK's produsenter slik at de har innført restriksjoner på sine selgere i utlandet. Så skal en ha TFK utenlandsfra, må en skynde seg. Vet ikke når "forbudet" trer i kraft, men f.eks. www.babyjungle.nl bestemte seg pga dette å slutte å selge tfk i det hele tatt, og har vel for det meste solgt ut alt nå. Men verdt en sjekk om de har noe interessant igjen kanskje? Her står også en lenger utgreiing på problemet med restriksjonene produsentene har satt. En kan vel selvsagt fortsatt handle tfk om man er i utlandet selv eller har kontakter som kan ordne det, men butikkene får ikke lov til å selge til Norge (pg sveits tror jeg..) lenger.

Jeg oppdaga dette heldigvis tidlig her på forumet, så jeg rakk å bestille meg ei svart joggster III med tilbehør før de forsvant:) Mye å spare i forhold til å måtte kjøpe de her..

Tusen takk for ett forklarende svar, da skjønner jeg hvorfor det er vanskelig! babyjungle har ikke flere jogger twist på lager og det er den jeg vil ha, så da får man se om det dukker opp noen snille besteforeldre etterhvert som vil sponse litt!

Hørte på priser i sverige, og bare der kunne man spare 2500 kr på vogn og hardbag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...