Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er veldig fornøyd med Cosylan. Efedrin fungerte ikke i det hele tatt, og jeg synes ho ble så "rar" av den. (resept begge to) Ellers har jeg ikke så gode erfaringer på de uten resept, ingen av de har fungert noe særlig her.
Fire småtroll Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Cosylan funker, men den er på resept. Leste en undersøkelse som var gjort med reseptfri hostesaft, og konklusjonen var at de virker omtrent like godt som en lakrispastill..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Uten resept: ingen Resept: Cosylan
Sjokoladekaka Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Cosylan er beste hostesafta, men eg har ofte brukt paracet til samme formål(om natta) og syns det funker bra:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Her funker efendrin og bricanyl veldig bra, har ikkje bruka dei uten resept. Eg er ikkje så fan av hostesaft uten at det er sjekka av ein lege. Fikk vita av ein lege ein gong eg kom og var mega forkjøla og hosta og hosta heile natta, at eg kunne få slimløsans til bruk på dagen så eg fikk opp slimet men skulle ikkje ta dei etter eit visst tidspunkt på ettermiddagen, også fikk eg cosylan til natta. Problemet med våt hoste er at da kjem ikkje slimet opp og havnar heller lengere nede i lungene og da er sjansen stor for lungebetendelse. Tørr hoste er noko anna da, men det hører ein veldig fort. Ringte legevakta for å høre om sønnen min kunne få litt cosylan som eg hadde fått fordi han hosta så veldig når han hadde lagt seg, hadde ikkje noko anna. Fikk dosering til den natta men fikk han så måtte han til legen dagen etterpå for han var egentlig for liten til å få den og det er under eit år sida og han blir 4år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå