Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Vil gjerne ha Sofia eller Johanna. Klarer ikke bestemme meg. Hvilket liker du best.. Men hva kan jeg kombinere Sofia/Jphanna med? Eller er de finest alene?
prebs Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg synes Johanna er finest. Og det stå absolutt best alene:)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Sofia/e og Johanna/e er veldig ofte foreslått her inne. Merker for egen del at jeg syns Johanna er mest slitesterkt.
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Johanna - definitivt! Og må stå alene....
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Johanna er nydelig, og mest tidløst. Ville latt det stå alene
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Begge er vakre, men stemmer også for Johanna. Et sterkt navn som står fint alene. Ellers er Sofia Margrete fint :-)
ma-85 Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Johanna. Sofia synes jeg ikke er noe fint i det hele tatt.
StorkeMammaen Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Johanna liker jeg best. Vilde Johanna Signe Johanna Johanna Sofie Nelly Johanna Elly Johanna Johanna Eline Iris Johanna Men Johanna står også fint alene. Er Sofia Johanne uaktelt? Hvis ikke så syns jeg lanskje det er finest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå