micro Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 selv om jeg leser så lurer jeg masse alikevel. Hva skjer?hvor lang ventetid? dertte er føste gangen min med ICSI. når begynner man på medikamenter? hva er de forskjellige medikamentene? regner jo med man får svar på dette når man skal i samtale, men det er så lenge til. (21 feb).
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hei igjen du hehe.. etter vår samtale på tirsdag så skal jeg ringe inn mens når jeg får den, så setter de opp et opplegg for oss.. skal starte på spray på mensdag 20 så får jeg mens ca etter 11 dager på spray, begynner på sprøyter, går gjerne på det i ca 10 dager så er det eggløsningssprøyten og uttak etter 2 dager.. og innsetting etter 2 dager.. De går igjennom alt dette med deg når du kommer dit, og forklarer alt med spray og hvordan du setter sprøyter osv.. Når du får kommet igang har jo litt med kapasitet å gjøre på det sykehuset du er.. Jeg håper mens kommer nå!!!!!! for da kan jeg starte om 20 dager, hvis ikke må jeg vente en mnd til, pga stor pågang på sykehuset og påske Lykke til.. klem
micro Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 dette er så spennende og så uvirkelig. lytte til da vennen.fikk mensen i går jeg da! syklusen min har vært så rar i det siste. har egentlig 28/29 men sist var det 33 og nå 30. jaja. håper jeg får det riktig neste gang
micro Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 er det noen som kan si på samtalen, at det er 14 dager siden mens og man kan begynne på spray (hvis det passer slik) noen dager etter samtalen?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Mulig det er litt sent, men hvis de har plass kan det hende du får det til.. jeg krysser fingre for at du kan starte rett på!!! Ja menssyklus ja hehe jeg pleier også å ha rundt 29 dager, de siste har jeg hatt 33 dager. Men ser ut som mens er på vei nå, er på dag 30.. Mange som har stengt på helligdager, men de ser de når de setter opp skjema for deg, for da sprayer du evt litt lenger.. så alt ordner seg. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå