Gå til innhold

har ikke fått menstrasjonen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok medesinsk abort den 28 des 07. Det gikk som jeg fikk beskjed om og eg har våre helt frisk og alt har våre i orden. var og tok blodprøve onsdag for 2 uker siden og den går eg ut fra var i orden siden eg ikke fikk noen tlf fra sykehuset! Men tingen er at eg forsatt ikke har fått menstrasjonen. den har sltid kommet som normalt frem til nå. eg ringte nr eg fikk nor eg tok abort og spurte om det var normalt. Damen i tlf sa hun kunne garentere meg det ikke va noe galt viss sykehuset ikke hadde ring. Men nå er eg 2 uker forseint og er virkelig nervøs... Er det noen som har våre i noe lignende? vett noen om det går an og ta graviditets testen nå, og den vil vise som den skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du ikke har faatt tilbake mensen ennaa er ikke helt unormalt. At en kirurgisk abort skulle mislykkes uten at det blir oppdaget skjer fra tid til annen, men her snakker vi MEGET skjelden. (Litt ekkel detalje, men de ser rester). En test kan muligens slaa ut ennaa, men 6 uker er det jeg har lest er en trygg buffer tid. Ville ha tatt en tur til gu jeg. Saa faar du skjelefred Lykketil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...