trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 18. mars 2008 #26 Skrevet 18. mars 2008 tjude på nettby besøk og send en hilsen da vel:)
Sørlandschick03+09+12<3 Skrevet 20. mars 2008 #28 Skrevet 20. mars 2008 taterxxx er gravid men IKKE langt å i en vanskelig situasjon som er utroli innvikla... alt står å faller på UL... ble slutt hadde sex med en annen (tåler ik prev) begynte å date igjen å nå er jeg gravid... vi ønsker å beholde dersom det er såpass sjanser for at samboer er faren... hadde sex med nr1 nest siste dag i februar, tok så en test mellom 4-6 mars den var negativ heldigvis... kom sammen med samboer igjen å 4/5 dager etter samleiet ble jeg kvalm som fy tok så en test ca en uke etter å den var positiv... er så deprimert vet ikke hva jeg skal gjøre... håper det går i orden, vi ønsker barn... å går det "galt" vil vi forsøke på ny, ikke det at dette her var planlagt i det hele tatt men... nå er det da blitt slik å må bare jobbe med det ut ifra det... skal på UL 26mars å bestemmer meg antagelig da... ønsker å teste forstervannet for dna dersom det er tvil hos hun jeg skal til, men siden dette landet forbød den typen testing i 2004 må jeg ut av landet men finner ikke ut hvor... noen som vet noe? pris? evnt kan gi meg link,epost, tlf nummer eller noe som helst? dette var kansje ikke rett sted å poste det men... :'(
Tina&Christopher Skrevet 27. mars 2008 #29 Skrevet 27. mars 2008 CrazyKlikk på nettby... 34 uker nå...
Clemencia Skrevet 27. mars 2008 #30 Skrevet 27. mars 2008 Inn på "Hvem er far?"-forumet får du nok litt mer hjelp av folk som forstår situasjonen din. Uansett, lykke til, håper du får glede deg over graviditeten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå