Gå til innhold

snuppa synger en utrolig herlig sang... men jeg har aldeles ikke noen ide om hvilken det er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror det er en sånn de synger på samlingen som velkommen og navna på alle som er der!! dette synger hun!!:

takk og pris mamma er her, takk og pris pappa er her, takk og pris ida er her!!

sååååååååååååå søt da=D

noen som foresten vet åssen sang det er??

Skrevet

og mari e her og ida er her, takk og lov for at malin er her. i vår glade flok har vi markus her igjen og martin er her, det er bra.

den?

Skrevet

å mamma er her, og pappa er her, takk og lov for amanda er her, ja takk for det.. og i vårt muntre lag har vi sander her i dag, halleluja for elise er her:o)

kjempesøt sang:o)

Skrevet

litt annerledes fra grå sin versjon da.. muulig at jeg stokker om fra mine barnehagedager..hihi:o)

Skrevet

det er nok mange mange versjoner på disse sangene... jeg kan oxo en som minner om disse, men vi synger ikke takk og pris eller lov derfor trodde jeg ikke det var den...=/

hihi ikke lett å finne utav heller når snuppa synger med en veldig søt stemme, men tonene er ikke akuratt som dem skal=D

Skrevet

Vi sang den i barnehagen der jeg jobbet, koselig:)

Liker farvel sangen jeg da.

Labbe labbe labbetusse mann mari, peter og siri var deres navn. De er ikke her, de kommer ikke igjen, de reiste med en skute til amerika.

Liker den fordi barna skal liksom gå ut av rommet når deres navn blir nevnt, så da sitter de kjempe forventningsfulle og spretter opp med et smil så fort navnet deres kommer:)

Skrevet

HEr er versjonen snuppa har i barnehagen, og som vi sang på babysvømmingen:

Og Siri er her,

Og Eva er her,

Hipp Hurra for at Heidi er her.

Og i vår glade gjeng ( evt Og i vårt muntre lag )

Har vi Synne her igjen,

Hipp Hurra for at Reidar er her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...