Gå til innhold

større bodyer enn str 92?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har vokst ut av bodyer i str 92. Jeg hadde ønsket og bruke body på han frem til sommeren iallefall, han er bare 2 år. Uten body "slitner" han alltid, og er da redd han blir kald på ryggen. Hva har dere på barna deres når de slutter med body? Synes det virker rart og ha bleie, boxershorts, strømpebukse utenpå hverandre. Er det normalt og kutte boxershorts/truse, og bare ta strømpebuksa utenpå bleia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur sparkjøp har:) har tenkt på det samme, burde laget større bodyer...

Skrevet

Coop Obs har bodyer i str 98, jeg har kjøpt der. Ellers så stapper jeg bare trøyene ned i strømpebuksa, går som regel greit :)

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

de har str 98 på cubus har jeg sett.

Skrevet

CUBUS sun peanut koleksjon har body til str 110

Skrevet

Spar Kjøp (kan også kjøpe på nettet) og Baby Shop.

Skrevet

Exit selger store bodyer.

Skrevet

babyshop har opp til 5 år

Skrevet

Jeg foretrekker også absolutt body så lenge han bruker bleie, og spesielt nå frem til sommeren.

Jeg har kjøpt bodyer på cottonchild.no, der er det bodyer opp til 110. De synes jeg er veldig gode.

Ellers så har jeg også kjøpt bodyer fra laredoute.no, er veldig fornøyd med de også.

Jeg har bare kjøpt sånne med kort arm, og så har jeg genser over.

Skrevet

Cubus har opp til 110

Barnas beste (i trondheim) Som er en reflex kjede butikk, har opp til 98

Skrevet

Reflexbutikkene har opp til str 104 både i merket Claire og Reflex sitt eget merke Be Kids (tror jeg det er) Selges i 3 pkn og sistnevnte er de beste bodyene vi har hatt til våre to prinsesser. Lykke til!

Skrevet

Det selges billige 3-pakninger i merket Brubaker str 98 i mange barneklærbutikker, de er i tillegg ganske store i størrelsene.

Skrevet

Er det normalt og kutte boxershorts/truse, og bare ta strømpebuksa utenpå bleia?

For å svare på dette: Ja det er det som er normalt :-)

For å svare på neste:

Babyshop selger bodyer opp til str 4 år, samme gjør Spar kjøp (også i ull men pass på de er innmari små i størrelsen) , og jeg tror jeg har sett det på Exit også?

Veldig greit å bruke body på dem så lenge de ikke har begynt med potte/dotrening, for da er det brått slutt .-) Da må man kunne røske ned buksa på null komma svisj når de må tisse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...